miltä se näyttää kun kameratolppa välähtää? huomaako se kyl?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääähhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitusen ylinopeuttakin voi ajaa, kun kamerat on säädetty esim 60km alueella 64-65 niin sitten välähtää. 3-4km/h ylinopeus ei haittaa... Joskus kamerat on säädetty esim 60 km alueella niin että ne välähtää vaikka ajaisi 59km/h, ihan vöiden tarkastusten ja puhelimessapuhumisen takia. Eli sellainen "tolppa" ratsia :D
 

Yhteistyössä