Miltä näyttää mun ruokalista today?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt

Vieras
Aamulla:
-2 mukillista kahvia
-kellogsin riisimuroja ja rasvatonta maitoa

Päivällä:
-2 mukillista kahvia
-pieni pala omenapiirakkaa (itse tehtyä ja kevyempi versio)
-2 mukillista kahvia
-2 kirsikkatomaattia

Iltapäivällä:
-Muusia ehk jotain pari desiä
-3 keitettyä Atrian kevyt nakkia
-suvisalaattia
-ruokalusikallinen kevyt italiansalaattia (pahaa...)
-muutama punajuuri viipale
-vaasan ruispala siivu ja aavistus margariinia (kevyt levi 40%) päälle
-2 lasia rasvatonta maitoa

Illemmalla:
-Pari salmiakkipastillia pantteri karkki rasiasta


Miltä kuulostaa mun ruokailut? Söisitkö samat :)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Missä lounas?? Onko nuo mielettömät määrät kahvia ja omenapiirakka sun lounas?? Huih, miten ihmiset syö epäterveellisesti...

Syön herkkuja tyyliin kerran kuussa ja toi pieni pala omenapiirakkaa oli tän kuun herkku :) Lämmitin pakasteesta mulle ja vieraille palat. Ja kahviin tulee tilkka maitoa toki.

Ja en syö koskaan lounasta erikseen. Eipä ne neuvolassakaan siitä kommentoineet mitään.
 
Kamalasti kahvia! En ymmärrä. Juo vettä. Myös illalla olis hyvä oikeesti syödä jotain, esim salaattia, marjoja tai keitä vaikka puuro. Tuollaisella iltasyömisellä ei tee mitään.
 
Mikä ongelma? Lisään vielä, et illalla syön pari ruispalaa jossa polar juustoa, kurkkua, tomaattia ja ehkä paprikaa ja ripaus pitsamaustetta :)

unohtu tosta listasta et murojen kans yks banaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kamalasti kahvia! En ymmärrä. Juo vettä. Myös illalla olis hyvä oikeesti syödä jotain, esim salaattia, marjoja tai keitä vaikka puuro. Tuollaisella iltasyömisellä ei tee mitään.

Juon tosi paljon vettä päivässä, mut tossa on aika vähän kahvia siihen mitä monesti menee. Ja mukit on tollasia muumikuppeja et ei kauheen isoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kamalasti kahvia! En ymmärrä. Juo vettä. Myös illalla olis hyvä oikeesti syödä jotain, esim salaattia, marjoja tai keitä vaikka puuro. Tuollaisella iltasyömisellä ei tee mitään.

Juon tosi paljon vettä päivässä, mut tossa on aika vähän kahvia siihen mitä monesti menee. Ja mukit on tollasia muumikuppeja et ei kauheen isoja.

4 muumimukia vastaa ainakin 6-7 kahvikuppia.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ne piripintaan täynnä ole :)

Lilli: En mä joka päivä syö samanlailla :) Ja en laske mitään prosentteja mitä syön. Että kai ne jostain tulee :)

Sillä vain, kun eihän tossa ole mitään lihaa tms. mistä saisi proteiineja, maito oikeastaan ainoa ja nakeista vähän.. Rasvaa vain nakeissa ja valmissalaateissa.

Mutta, kyllähän sitä välillä voi olla vähän vähemmän, toisena päivänä sit enemmän. Varmaan aika tyypillinen sun ruokavalio.. Iltapalaleivät kuulostaa hyvältä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ne piripintaan täynnä ole :)

Lilli: En mä joka päivä syö samanlailla :) Ja en laske mitään prosentteja mitä syön. Että kai ne jostain tulee :)

Sillä vain, kun eihän tossa ole mitään lihaa tms. mistä saisi proteiineja, maito oikeastaan ainoa ja nakeista vähän.. Rasvaa vain nakeissa ja valmissalaateissa.

Mutta, kyllähän sitä välillä voi olla vähän vähemmän, toisena päivänä sit enemmän. Varmaan aika tyypillinen sun ruokavalio.. Iltapalaleivät kuulostaa hyvältä =)

Ok:) Mulla on välillä kausia et maistuu leivän päällä leikkele ja enemmän liharuuatkin, mut nyt taas ei oikein maistu. Ja tuli niin ähky ettei enempää nakkeja jaksanut syödä. Muusi oli toki maitoon tehty ja tilkka oivariinia seassa.
Joka päivä kuitenkin jotain lihaa on ruuassa, esim. kanaa, kevyt jauhelihaa tms :)
 

Yhteistyössä