S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen luullut ett kun miehiä panettaa niin niitä vituttaa???Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.
Eiku just toisinpäin,vaikka nainen oonkin niin tiedän et miehillä on vaikeempaa,kun panetus alkaa siihen ei auta muu kuin paneminen!
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Mä olen luullut ett kun miehiä panettaa niin niitä vituttaa???Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.
Eiku just toisinpäin,vaikka nainen oonkin niin tiedän et miehillä on vaikeempaa,kun panetus alkaa siihen ei auta muu kuin paneminen!
Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.