Miltä lapsivesi haisee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömhöm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No vastaspahan ne vihdoin... Sieltä neuvottiin, että laita side ja jos oikein kovin kastuu niin sitten pitää mennä näytille... Muussa tapauksessa pitää soitella neuvolaan huomenna ja käydä esim siellä lapsivesinäyte testissä... Joku crom-testi? Eikun seurailemaan.. huoh.

Voithan sä kokeilla vielä että soitat teijän kylän päivystykseen jos pystyisivät sen liuskatestin sulle tekemään. Ei siihe gyneä tarvi.

Ei ne tee täällä raskaanaoleville mitään ://

...Keskustluhan vaihtoi jo linjaa, mutta alkuperäiseen kysymykseen mun on pakko vastata, että olin useammasta paikasta kuullut että lapsivesi n vaaleanpunaista ja tuoksuu kukkasilta. Musta se oli niin ihana mielikuva, että kun sairaalassa puhkaisivat kalvot, niin pitihän sitä päästä tutkiskelemaan. Ja väitän että kyllä, mun lapsiveteni ainakin tuoksui KUKILTA. <3

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No vastaspahan ne vihdoin... Sieltä neuvottiin, että laita side ja jos oikein kovin kastuu niin sitten pitää mennä näytille... Muussa tapauksessa pitää soitella neuvolaan huomenna ja käydä esim siellä lapsivesinäyte testissä... Joku crom-testi? Eikun seurailemaan.. huoh.

Voithan sä kokeilla vielä että soitat teijän kylän päivystykseen jos pystyisivät sen liuskatestin sulle tekemään. Ei siihe gyneä tarvi.

Ei ne tee täällä raskaanaoleville mitään ://

Sehän on kummallinen paikka:O
Kyllä niiden niitä liuskoja sieltä pitäisi saada,hakevat vaikka sitten synnäriltä.