Millonkas teillä alkaa joulusiivoukset?

Mä täällä jo hieron käsiäni yhteen ja odotan koska itte pääsee siivoomaan :xmas: Hirvee pöly meillä on tällä hetkellä kun mies tekee tota olohuonetta valmiiks, viikon päästä pitäisi olla valmista siis että huonekalut tulee, ja sit mä pääsen alottamaan, koko huushollin meinasin kääntää ylösalasin ja putsata joka kolon :p
 
vieras
mä en tajua tollasia joulu ja kevät ja muita siivouksia,no joo myönnän että jokunen vuosi itekkin harrastin niitä.mutta tulin viisaaks ja oon ihan tavallisella viikkosiivouksellä pärjänny joulut ja muut juhlat
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tajua tollasia joulu ja kevät ja muita siivouksia,no joo myönnän että jokunen vuosi itekkin harrastin niitä.mutta tulin viisaaks ja oon ihan tavallisella viikkosiivouksellä pärjänny joulut ja muut juhlat
Ihan sen takia teen supersiivouksen, koska muuten kertyy liikaa roinaa kaappeihin.
On ne kaapit hyvä aika-ajoin tsekata. jos ei harrasta keräilyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tajua tollasia joulu ja kevät ja muita siivouksia,no joo myönnän että jokunen vuosi itekkin harrastin niitä.mutta tulin viisaaks ja oon ihan tavallisella viikkosiivouksellä pärjänny joulut ja muut juhlat
Noh, minulle tulee siitä hyvä olo, kun oon sen tehnyt. Ei tunnu joulu joululta ilman joulusiivousta, se on meitin perinne :xmas: On niin kiva, kun on kaikki paikat järjestyksessä ja puhtaana pölystä ja turhasta roinasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tajua tollasia joulu ja kevät ja muita siivouksia,no joo myönnän että jokunen vuosi itekkin harrastin niitä.mutta tulin viisaaks ja oon ihan tavallisella viikkosiivouksellä pärjänny joulut ja muut juhlat
Ihan sen takia teen supersiivouksen, koska muuten kertyy liikaa roinaa kaappeihin.
On ne kaapit hyvä aika-ajoin tsekata. jos ei harrasta keräilyä.
Mä tsekkaan kaapit joka kuukausi, ja tarpeettomat lähtee kierrätykseen, Huutikseen, tms :)
 
Joulun jälkeen sitten, kun sukulaiset on lähteneet.

Sotkua siinä tohinassa tulee kuitenkin, en ala sen kummempaa kuin joka viikkoinen imurointi, lattioiden ja vessan pesu jne.

Ja mä olen ottanut ihan tosissani sen marttojen paljon puhutun neuvon: En vietä kaapissa joulua, mun ei siis jouluksi tarvitse kaappeja siivota.
 
Imuri ja rätti
Mitkä joulusiivoukset? Meillä ei joulusiivota. Ihan nortsi viikkosiivous piisaa ja tää tapa on ihan lapsuuden kodista lähtöisin. Lämmöllä muistelen niitä stressittömiä jouluja ja saman lahjan annan omille lapsilleni. :)
 

Yhteistyössä