millonkahan tää oksentelu loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kauheeta, voiko se pahoinvointi kestää noinkin kauan, reilusti yli puolenvälin. Ja mie kun olin ihan puolikuollut kun esikolta kesti viikolle 17 ja kakkoselta viikolle19...kolmas haaveissa joten kestääköhän siltä sitten vielä pitempään....eniten just pelkään raskaudessa sitä pahoinvointia, se on niin hirveetä.....

tai välttämättä ei tule yhtään oksentelua koko raskaudessa. ei sitä etukäteen voi tietää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mites muuten olet voinutt? Pahoinvoinnin ja oksentelun lisäksi?

väsyttää ja kiukuttaa ihan kaikki, mutta muuten hyvin. tässä just aattelin että pakkaan tuon ipanan kohta toppavaatteisiin ja painellaan pihalle.

No vähemmästäkin väsyttää ja kiukuttaa. Menkäähän te ulos ja nauttikaa hieman raittiista ulkoilmasta :)
Mä pysyttelen ja piilottelen täällä sisällä. Eilen taas oli sellainen olo ulkoilun jälkeen, että ei keho kestä sitä. On varmaan pakko mennä hakemaan niitä allergialääkkeitä :headwall: Mulla ei ole asiaa sitä ennen ulos.

kauheeta, voiko se pahoinvointi kestää noinkin kauan, reilusti yli puolenvälin. Ja mie kun olin ihan puolikuollut kun esikolta kesti viikolle 17 ja kakkoselta viikolle19...kolmas haaveissa joten kestääköhän siltä sitten vielä pitempään....eniten just pelkään raskaudessa sitä pahoinvointia, se on niin hirveetä.....

tai välttämättä ei tule yhtään oksentelua koko raskaudessa. ei sitä etukäteen voi tietää :hug:

Tämä on niin totta. Se on yllättävää miten erilaisia ne raskaudet saattavat olla.

väsyttää ja kiukuttaa ihan kaikki, mutta muuten hyvin. tässä just aattelin että pakkaan tuon ipanan kohta toppavaatteisiin ja painellaan pihalle.

No vähemmästäkin väsyttää ja kiukuttaa. Menkäähän te ulos ja nauttikaa hieman raittiista ulkoilmasta :)
Mä pysyttelen ja piilottelen täällä sisällä. Eilen taas oli sellainen olo ulkoilun jälkeen, että ei keho kestä sitä. On varmaan pakko mennä hakemaan niitä allergialääkkeitä :headwall: Mulla ei ole asiaa sitä ennen ulos.

no höh :| toivottavasti pian saat ne lääkkeet että pääset pihalle. mulla tuo kävely on nykyään jo sellaista ankkamaista taaperrusta, naapurit varmaan nauraa katketakseen kun raahaudutaan leikkipaikalle ja yks vaan lyllertää menemään lapsen perässä irvistellen liitoskipuja :laugh:

Tämä on niin totta. Se on yllättävää miten erilaisia ne raskaudet saattavat olla.

Kiitos kannustuksesta :) Toivotaan niin :)

no höh :| toivottavasti pian saat ne lääkkeet että pääset pihalle. mulla tuo kävely on nykyään jo sellaista ankkamaista taaperrusta, naapurit varmaan nauraa katketakseen kun raahaudutaan leikkipaikalle ja yks vaan lyllertää menemään lapsen perässä irvistellen liitoskipuja :laugh:

:D

:hug:

Kolmesta lapsesta kesti puoliväliin ja neljännestä rv 37+1, kun käynnistettiin. Makasin melkein viikon tiputuksessa, virtsan tulo oli tosi vähäistä, eli käynnistettiin.

Arvatkaahan 50 kertaa, miksi sen reissun yhteydessä tehtiin sterilisaatio :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Veikkaisin että huhtikuussa :whistle:

tähdätään aprillipäivään :saint: taidan alkaa vinkua siitä jo seuraavalla polikäynnillä.

Hyvä idea :D Voit sit saada aina poitsun juhlien varjolla itsekin paketteja :whistle:

ja olishan se helppo muistaakin kun molemmat muksut ois syntyneet "juhlapäivinä" :saint:

Vannomatta paras... tuon never again toteaman suhteen... Voin lohduttaa sillä, että joka kerta se on erilaista. Mulla nyt rv 23+1 eikä mitään oireita, ellei vauva potkis, niin muistasinko edes olevani raskaana...tuskin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Vannomatta paras... tuon never again toteaman suhteen... Voin lohduttaa sillä, että joka kerta se on erilaista. Mulla nyt rv 23+1 eikä mitään oireita, ellei vauva potkis, niin muistasinko edes olevani raskaana...tuskin =)

no meillä on tähän tietoon lapsiluku sitten täynnä kun tämä matkustaja tulee mahasta ulos. TOSIN vannomaan en mene. miehelle kyllä sanoin että ottaisi videolle mun vaappumista ja irvistelyä kun liikkuminen sattuu ja näyttää sitten kun vauvakuume iskee.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
voi vaappuvaraaputin parkaa..onneks loppusuoralla jo :hug:

enää 9 viikkoa :D :heart:

jiihaaa :D semmonen elokuvakin on kuin 9 viikkoa..taitaa silti kertoa muusta ,kun raskaudesta..emmää muista..ohi aiheen :heart:

siihenkin kyllä taisi liittyä ruoka :p tosin en ole sitä itte nähnyt :D

mies justiinsa aamulla tuumasi että oon kuulemma niin söpö tän mahan kanssa ja mä vaan tuijotin sitä hoomoilasena että ei kai se meinaa nyt jo kolmatta miettiä :laugh:

voi vaappuvaraaputin parkaa..onneks loppusuoralla jo :hug:

enää 9 viikkoa :D :heart:

jiihaaa :D semmonen elokuvakin on kuin 9 viikkoa..taitaa silti kertoa muusta ,kun raskaudesta..emmää muista..ohi aiheen :heart:

siihenkin kyllä taisi liittyä ruoka :p tosin en ole sitä itte nähnyt :D

mies justiinsa aamulla tuumasi että oon kuulemma niin söpö tän mahan kanssa ja mä vaan tuijotin sitä hoomoilasena että ei kai se meinaa nyt jo kolmatta miettiä :laugh:

Mut raskaana oleva on kaunis.vaikka ei itestä siltä tunnukkaan :D
juu.nehän sottas sen ruuan kanssa siinä :snotty: elokuvassa meinaan :saint:

Mut raskaana oleva on kaunis.vaikka ei itestä siltä tunnukkaan :D
juu.nehän sottas sen ruuan kanssa siinä :snotty: elokuvassa meinaan :saint:

mutta mä luulen että näissä hormonimyrskyissä en ole niin hehkeä :whistle: kilarit, itkut tai hepulit tulee mistä vaan ja millon vaan, varsinkin näin väsyneenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Inhaa..Oksentaminen on yks maailman kamalemmista asioista.. :x

Kyl se pian ohi on. =)

:D . justiinsa siskolle sanoin kyllä että mieluummin mä oksennan pari kertaa ja sitten on olo ok loppupäivän kuin kärvistelen ällötystä koko 40 viikkoa.

Yhteistyössä