MIllonka lääkäriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erimieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erimieltä

Vieras
Mullavatsa kipuilee ja on supistuksia vähän väliä, viikkoja vasta 22.

Mä en kovin herkästi lähde esim. yöllä sairaalaan vaikka mies on mua ollut passittamassa sinne jo pariin kertaan kun on supistellut pari tuntia säännölliseti 10 min. välein.
Nyt kuitenkin rupesin miettimään että pitäiskö kuitenkin käydä näytillä kun näitä supistuksia on kuitenkin usein melkein päivittäin, aina kuitenkin loppuu levossa eikä tule sitten lääkäriin lähdettyä.
Kuukaus sitten mulla oli yksi ylimääräinen lääkärikäynti suppareiden takia ja silloin oli paikat kiinni jne.
Siis miten herkästi sitä kannattaa käydä lääkärissä, eihän ne kuitenkaan muuta tee kun määrää lepoa joka on mahdotonta kun on liuta lapsia jo ennestään.

Nyt on taas tunin supistellu n.10-15min.välein, lupasinmiehelleettälähden päivystykseen jos jatkuu vielä jonkin aikaa,mulla olis kyllä tällä viikolla normaal ineuvolakäynti, ite olisin siihen asti odotellu mut kaikkimuut patistaa lääkäriin jo nyt.....mulla on niin kauhea kammo lääkäreihin ja sairaaloihin,pelkään sikana ettäne ottaa mut johonkin osastolle lepäilee.

Itsellä kamala sairaalakammo, enkä mene sinne vapaa-ehtoisesti, ellei AIVAN PAKKO! nyt tuossa tilassa kyllä menisin, ihan vain, jotta jos onkin "alkava synnytys" niin saisivat sen vielä estettyä ja ehkä pidettyä lapsenkin yksiössään vielä.. Eihän tuon ikäinen vielä hengissä selviydy, joten äkkiä päivystykseen!

Yhteistyössä