millon

  • Viestiketjun aloittaja haatpi
  • Ensimmäinen viesti
haatpi
millos ootte harrastanu seksiä synnytyksen jälkeen?? tuntuu et oisin jo ihan valmis, mut joudun odottaa viel 4 viikkoo lopputarkastukseen eli tulee yhteensä 8 viikkoa ja sitä ennen ku ei oikein maistunu :p =) =)
no niin kävin neuvolassa ja lupa tuli kunhan vuoto oli loppunu.joo nyt ainaki joka toinen päivä ja tuntuu taivaalliselta =) =) =)

 
NINZUKKA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2004 klo 19:40 haatpi kirjoitti:
millos ootte harrastanu seksiä synnytyksen jälkeen?? tuntuu et oisin jo ihan valmis, mut joudun odottaa viel 4 viikkoo lopputarkastukseen eli tulee yhteensä 8 viikkoa ja sitä ennen ku ei oikein maistunu :p =) =)
kyllä mie muistaisin että ollaan harrastetu, eihän sen seksin tarvii aian yhdyntään asti mennä. onhan sitä monenlaista muutakin juttua mitä voi tehdä. Taidettiin kaikien kans vähän ottaa varaslöähtöä ja tehdä ennen jälkitarkastusta, kun verinen vuoto oli jo loppu.
 
Me harrastettiin jo 2 vkoa synnytyksen jälkeen kun minä en pysynyt housuissani. No, siitähän seurasi sitten kipuja alavatsassa ja paniikissa menin lääkäriin ettei ole tulehdusta. No, ei siellä mitään ollut, eikä lääkärikään sanonut että ei olisi saanut. Joten eikun vaan housut kinttuun ja tohinaksi. Huolehtikaa hygieniasta vain huolella :p
 
Ekasta meni ainakin 3 kk!! Repesin niin pahasti etten voinu ajatellakaan seksiä moneen viikkoon. Mut kannatti odottaa, tuntui paremmalta kun ei tarvinnu pelätä sitä miten paljon sattuu.

Nyt toisesta synnytyksestä on aikaa 1,5 viikkoa ja mulla on kyllä jo halut mut jälkivuotoa on vielä enkä usko et muutenkaan olis järkevää ihan vielä. Taidan odotella ainakin vuodon loppumiseen asti ellen ihan jälkitarkistukseen saakka.
 
nikittä nyt
repeilin viimeisessä synnytyksessä aika paljon ja parsittiiin sieltä täältä.Sairaalassa sanoivat että eikun hommiin heti kun mieli tekee, edistää niiden repeämien parantumista. joku kolme viikkoa kai meni, kun sitten yritettiin varovasti eka kerran ja kyllä se siitä.
Tulehdukset, niinpä niin, mutta ei mulle niitä ole tullut vaikkei kortsujen kanssa ole leikitty edes jälkivuotoaikaan.Mutta kai se on yksilöllistä.
 
Sumppi21
Mulla oli paha ompelujälki, kun kätilö hölmö ompeli sen jotenki vinoon. Jälkitarkastuksessakin sitä vinoutta ihmettelivät. Aikalailla meni se 2kk ennen ku pysty mitään kokeileen. Arvatkaa vaan potuttiko ku haluja kyl oli. \|O
 
Pyrystiina
Olisko mennyt n. 3 kk. Repesin suht pahasti ja vuotojakin kesti n. 2kk. Ja ekalla kerralla sattui aika paljon, vaikka oltiin tosi varovaisia. Onneksi on ihana ja ymmärtäväinen mies. Mutta kaipa jokainen senverran omaa kehoaan tuntee, että tietää milloin on valmis. Seksiähän voi alkaa kokeilla sen jälkeen, kun vuoto loppuu.
 
No mulla on kyllä kummanki jälkeen paikat ollu pitkään arkana (esikoiselta imukuppi synnytys+kohdun tulehus.. kuopukselta peräpukamat) ettei ole ihan heti mielessä käyny.. jälkitarkastuksen jälkeen vasta.. eipä mulla kyllä mitään hirveetä kiirettä oo koskaan ollukkaan.. ollaan keretty ihan hyvin senku jälkeen ku on oaikat hyvin parantuneet..
 
Elsanäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 10:31 maila kirjoitti:
Siis täh?!! Meillä on kolme lasta ja kaikkien jälkeen seksiä (yhdyntä) on harrastettu jo 6 päivän päästä synnytyksistä eikä mitään ongelmia tai kipuja ollut.
Sanoisin minäkin TÄH??!! tuolle 6 päivälle :p Vielä 2-3 viikkoa synnytyksestä paikat oli niin kipeät että istuminenkin oli yhtä tuskaa, joten kyllä olisi mies saanut huutia jos mitään olisi edes yrittänyt ;)
Meillä meni n. 2kk synnytyksen jälkeen ennenkuin seksi tuli taas mukaan kuvioihin..
 
Kyllä mekin ootettiin sinne jälkitarkastukseen saakka molemmilla kerroilla...
Koska pitää olla ehdottoman varmaa et kaikki on kunnossa,itseä ois saanu vaan syyttää jos ois jotain tullu,mie kyllä molemmista vuosinkin sen koko 8 viikkoo ja vähän päällekin!
 

Yhteistyössä