millon tyhjennykseen?

Huomenia kaikille!

kävin viime tiistaina np-ultrassa ja todettiin vauvan kasvun loppuneen jo rv6. nyt oon viikon jo odotellut pääsyä naistepolille ja mitään ei kuulu..onko tää ihan yleistä et odotutetaan näinki kauan? aika julmaa minusta jo tämä ja alkaa jo oleen melko raskasta..taidan soitaa sinne tänään ja kysellä.
 
Onpa ihme toimintaa. Mulle annettiin heti aika kaavintaan tai oltais annettu lääkkeet mukaan tyhjennykseen jos olisin sen valinnut. Vauva on jo 3 viikkoa ollut kuollut mutta kaavinta-aikoja oli vasta viikon päästä eli huomenna menen. Tuosta kohdun tulehtumisesta en ole kuullut mitään mutta sen sijaan minusta tuntuu että samanlaisia tapauksia on enemmänkin että viikkoja voidaan odottaa tyhjennystä. Mullekin sanottiin että voihan sen 2 viikon päähänkin laittaa jos ei muuten sovi. Eli eivät pidä kiirettä enkä usko että olisi vaarallista, muuta kuin henkisesti.

Voimia!
 
Osanottoni keskenmenosta!
Aika kauan tuntuu kestävän. Mä sain sinä päivänä, kun keskenmeno todetiin lähetteen naistenpolille, lähetteen kiireellisyysluokka oli 1-7 päivää. Mulla oli sellainen tunne, että haluan hoitaa asian samana päivänä, joten menin heti lähetteen kanssa päivystykseen (vaikka oli vappuaatto) ja parin tunnin odottelun jälkeen pääsin lääkärin tutkittavaksi ja sain tyhjennyslääkkeet mukaan kotona otettaviksi.

Itse varmaan soittaisin ja sanoisin (ehkä jopa vaatisin), että haluan tulla heti. Ei noin kauaa pitäisi joutua odottamaan, se on psyykkisesti ihan älyttömän raskasta. Itse koen, että keskenmenosta toipuminen alkoi silloin, kun kohtu lähti tyhjenemään. Vaikka se olikin tosi rankkaa, niin se oli kuitenkin väistämätöntä ja askel eteen päin.

Voima- :hug:
 
Kiitos vastauksista.
Ja soitin sinne naistentautienpolille. Oli tainnut minun "kiireinen" lähete joutua hukkaan kun sitä ei löytynyt ja ei siis aikaakaan ollut. Mutta puhelimessa oli mukava ja sympaattinen hoitaja joka heti antoi huomiseksi ajan. Kuulosti siltä että hänkin oli ihmeissään lähetteen uupumisesta.

Minäkin luulen että toipuminen keskenmenosta alkaa vasta huomenna. Rankkapäivä tiedossa mutta toisaalta pieni helpotus että asiat alkavat menemään eteenpäin. Ja jonain päivänä elämä taas hymyilee,uskon niin.
 
Voimia huomiselle ja suruprosessin läpikäymiseen! Olo helpottuu pikkuhiljaa. Ja onhan suru merkki siitä, että lapsi, joka meni jo taivaaseen, oli arvokas ja odotettu, ei mikään vähäpätöinen asia.
Aurinkoa kevääseen ja kesään!
 

Yhteistyössä