Millon tää hammaskoru irtoaa??

Blue
Onko susta koskaan tuntunut että pitäs saada pois, tai ootko kysynyt esim. hammaslääkäriltä siitä?

Aloin tänään miettimään että kauankos tuo koru nyt on ollut kun MRI-kuvausaikaa annettaessa kysyttiin metalliesineistä.
En ole vielä halunnut pois. Mulla on tommoinen ajaton timantti siinä. Hauskaa vaan se että silloin aikanaan puhuttiin korkeintaan hyvällä säkällä viidestä vuodesta. :)
 
Mulla on tähti jossa on timantti. Pelkkä timantti ei ehkä niin haittais. Tai en tiedä. Ei tuo nyt niin kauheasti haittaa muttei siitä kyllä mitään iloakaan ole. Mielummin ehkä oisin ilman mutten mä ala poiston vuoksi mihinkään kauheisiin operaatioihinkaan.

Sulla Blue on kyllä ollut kauan :) Mulle sanottiin että pysyy 6kk-2v :D
 
"vieras"
Mulla on aikanaan ihan kunnallinen hammaslääkäri poistanut hiomalla(?), ei ollut iso homma, eikä koskenut/tuntunut miltään ja mitään jälkeä ei hampaaseen jäänyt. Itekin poistatini kun tuntui niin teiniltä;)
 
Mun likalta lähti pari vuotta laittamisen jälkeen. Laittoi heti uuden ja se onkin pysynyt siinä jo kohta viisi vuotta. Sen pitäisi lähteä kyllä itsellään mutta eipä taida nykyisten liimojen kanssa ihan onnistua. Ei muuta kuin hammaslääkäriin vain.
 

Yhteistyössä