4
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Off the topic, mutta millähän perusteella ehkäisy on tappamista, kun ei sillon koko lapsi pääse edes alulle!!???Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 11:44 pikku äiskä kirjoitti:mun mielestä ehkäsy on lapsen tappamista..
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 11:44 pikku äiskä kirjoitti:voi teitä jotka haluatte ehkästä omia lapsia .. en ikinä tee sitä.. siis ehkäse! otan kaikki lapset vastaan mitä meille on tarkoitettu!! kaikki on ainutkertasia ja voimia annetaan sen mukaan ku lapsiaki annetaan!!! mun mielestä ehkäsy on lapsen tappamista.. lapset tuo onnen ja ilon elämään ja niistä on paljon apua! mulla on 11 sisarusta ja niin tosi ihanaa on ollu aina!! äitille iso apu! sisarusrakkaus on säilyny suurena!!
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 09:11 vieras kirjoitti:Eikös se riipu siitä, että minä kierron päivänä ne pillerit alottaa? Ainakin noissa mun pillereissä tais olla niin, että jos ekana kiertopäivänä alottaa niin ei tarvi muuta ehkäsyä, mutta jos alottaa pillerit 2.-5. kiertopäivänä niin olis hyvä käyttää muuta ehkäsyä lisänä sen ekan viikon.
Lue ne pakkauksen ohjeet. Kyllä se siellä varmasti kerrotaan.