ei sielläkään olu sellasta...hopeista, mut ei kuitenkaan hopeista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Elloksella näyttäs olevan jonninlaisia
ai miks en?Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Et kai sä sitä meinaa ainakaan ihmisten ilmoille pukea?
Vähän kuin "samanlainen, mut kuitenkin erilainen".Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Hienosti ilmastu toi "hopeinen, mut ei kuitenkaan hopeinen"
tai Semmonen samanlainen, mut ei sinnepäinkäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän kuin "samanlainen, mut kuitenkin erilainen".Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Hienosti ilmastu toi "hopeinen, mut ei kuitenkaan hopeinen"
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:ai miks en?Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Et kai sä sitä meinaa ainakaan ihmisten ilmoille pukea?
Emt, pukeudu vaikka vartalomaalaukseen, enhän mä sua joudu katteleen... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju::xmas:
minun onni B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Emt, pukeudu vaikka vartalomaalaukseen, enhän mä sua joudu katteleen... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju::xmas:
no kyllä se on minun onni ettet joudu mua katteleen siihen vyöhön köytettynä B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Äläs sano... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:minun onni B)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Te olette kyllä kaks ihan mahtavaa ihmistä, on pakko nauraa täällä taas teidän jutulle vedet silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Älä solmi liian tiukalle
Wou!! :saint: mut mä laitan sen vyön kuitenki jahka mä sen löydän :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Kuuliksä OnniKeiju
¤pökkii kylykeen¤