Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marraskuun lopulla. Ei tunnu joulu miltään, jos joulukrääsät asettelee paikoilleen jo lokakuussa...
MITKÄ JOULUKRÄÄSÄT??? Siis ulkovalot ja kyntteliköt??? Mun mielestä ne on pimeän ajan valoja. Otatko itse ne pois heti kun joulu loppiaisena päättyy??
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Parin viikon päästä ajattelin pikkuhiljaa alkaa varustelemaan. Mun mielestä marraskuun alusta on ok jo laittaa, onhan pikkujouluaika jo silloin käynnissä.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marraskuun lopulla. Ei tunnu joulu miltään, jos joulukrääsät asettelee paikoilleen jo lokakuussa...
MITKÄ JOULUKRÄÄSÄT??? Siis ulkovalot ja kyntteliköt??? Mun mielestä ne on pimeän ajan valoja. Otatko itse ne pois heti kun joulu loppiaisena päättyy??
Ei mun mielipiteestä nyt noin tarvii hernettä nenuun vetästä..ja juu, otan jouluvalot pois, kun joulu on ohi =)
Alkuperäinen kirjoittaja tintti:Kaupoista ei löydy ainuttakaan pihavaloa jossa lukisi niiden olevan JOULUvalot.
Kun pimenee, laitan pihavalot. Ihan parin viikon sisään siis. Kynttelikötkään eivät ole JOULUkynttelikköjä vaan ihan kynttelikköjä, kuten tavallisia kynttilöitäkin poltellaan pimeällä, niin kyntteliköitäkin.
Marraskuussa meillä tavallisesti laitetaan valaistusta sekä pihalle että sisälle kynttelikköjen muodossa.
JOULUkoristeet sitten joulukuussa ja ne otetaan loppiaisena pois.
Alkuperäinen kirjoittaja tintti:Kaupoista ei löydy ainuttakaan pihavaloa jossa lukisi niiden olevan JOULUvalot.
Kun pimenee, laitan pihavalot. Ihan parin viikon sisään siis. Kynttelikötkään eivät ole JOULUkynttelikköjä vaan ihan kynttelikköjä, kuten tavallisia kynttilöitäkin poltellaan pimeällä, niin kyntteliköitäkin.
Marraskuussa meillä tavallisesti laitetaan valaistusta sekä pihalle että sisälle kynttelikköjen muodossa.
JOULUkoristeet sitten joulukuussa ja ne otetaan loppiaisena pois.