millon hankinnat ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ronja-86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua pelottaa keskenmeno niin paljon et en vielä itse ostanut mitään. sukulaiset ja ystävät ostelee ja lahjoittelee kamaa vähän väliä. vaikka meilläkin rv. vasta 16+2
mutta jospa sitä uskaltais sisustaa lastenhuoneen nyt kuitenkin.
niin ihanaa.. oma pieni kasvaa sisällä. :heart:

Me ei olla ostettu mitään tulevaa vauvaa varten, koska pelkään niin kauheesti et ei meniskää kaikki loppuun asti niinku pitäis. Raskausviikkoja on yli 33, mutta me ostetaan sitten vasta kun on vauva syntynyt, eikä sitä tarvi oikeastaan muuta kuin sängyn ja rattaat ja auton vauvakaukalo.. sekin otetaan lainaan aluksi, mutta ostetaan oma heti kun vain on kaikki ok loppuun asti. Kyllähän tuola kelan äitiyspakkauksella pärjää hyvinkin pitkään. Tietenkin sitä saa olla ostamassa vaippoja yms. pientä kaupasta sitten kun on sen aika. Olen ehkä hieman vain vanhanaikainen nuori, vaikka olen vain 20 vuotias. mutta tehkäämme jokainen niinkuin parhaaksi näemme. Hyvää odotusta kaikille ja kesän odotusta!:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2005 klo 18:51 ronja-86 kirjoitti:
millon ootte alkanut tekeen hankintoja tulevaa vaavia ajatellen? nyt itsellä la 26.10 onko liian aikaista :ashamed:

Sähän oot niin rikas että voit ostaa kaikki ihan uutena!! :laugh: :laugh:

Mä päätin sillon ku aloin oottaan et alan hankkia kamoja puolen välin jälkeen, aiemmin ei uskaltanu...Nyt viikkoja 21+1 ja oon ostanu muutamia vaatteita, vaunuja ja sellasia vasta katellu netistä..

Yhteistyössä