Milloinkahan toi Meteorologi Liisa Rintaniemi saa vauvan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rupes kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen varmaan aika saman kokoinen kuin Rintaniemi eli lyhen puoleinen, odotan ensimmäistä lastani ja minullakin maha pullahti näkyviin ihan yhtäkkiä. Minulla on nyt viikko 28 menossa ja laskettu aika on maaliskuun puolivälissä. Mahani näyttää aika saman kokoiselta kuin Liisalla, joten tiedä vaikka hänkin saisi maalisvauvan...

Tänään katsoin Liisan massua,
kun se on jo laskeutunut niin kivasti....
Veikkaan, että helmikuulla syntyy, sukupuolta en osaa veikata yhtään,
en kyllä omienikaan ( 3 kpl ) tiennyt vatsan muodosta .

Mutta ihanaa =o)
on huomata, että on vielä ihmisisä, joilla kasvaa "ihan oikea"
vauvamassu - eikä sellainen lähes huomaamaton pieni kumpu,
joka aika useilla tuntuu olevan.

Hehhhehehhheeeee "Mutta ihanaa =o)
on huomata, että on vielä ihmisisä, joilla kasvaa "ihan oikea"
vauvamassu "

- No joo, ehkä tolla "ihmis-isälläkin" kasvaa massu,
mutta tarkoitin kylläkin sanoa, että " ihmisiä "

X`D eheheheheee

se kun äsken tossa vilahti, niin mä veikkaisin kyllä että menee tän kuun loppuun tai huhtikuulle. Tosin sitten kun sitä ei näy enää ruudussa, niin voi periaatteessa veikata (laskea) jo sitä laskettua aikaa, hihhi :) ellei sitten jää jo aikaisemmin sille äitiyslomalle..

MTV3:n uutisten meteorogina tuttu Liisa Rintaniemi jää maaliskuussa äitiyslomalle, ja hänet tulee korvaamaan meteorologikaunotar Miina Manninen.

Liisa on nähty Maikkarin sääkarttojen ääressä jo useamman vuoden ajan. Hänet tunnettiin aiemmin tyttönimellään Peltonen, kunnes hän avioitui viime huhtikuussa.

Hänen sijaisenaan toimiva Miina Manninen on valmistumassa meteorologiksi tänä keväänä Helsingin yliopistosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mysis:
Minä olen varmaan aika saman kokoinen kuin Rintaniemi eli lyhen puoleinen, odotan ensimmäistä lastani ja minullakin maha pullahti näkyviin ihan yhtäkkiä. Minulla on nyt viikko 28 menossa ja laskettu aika on maaliskuun puolivälissä. Mahani näyttää aika saman kokoiselta kuin Liisalla, joten tiedä vaikka hänkin saisi maalisvauvan...

Eikös se selvii kun ottaa noin 9 kk ettenpäin sitä päivästä kun laitto alulle. Luulis muistavan kun tekotapa miellyttää useampia.

Nyt on vahva epäilys, että Liisa on ollut miehen kanssa sillee...siis voi olla, että Liisa ei olekkaan enää neitsyt. Voikohan säätietoihinkaan enää luottaa...

Yhteistyössä