V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26130138:eli tolla säilyvyydellä nuo kumit ois ostettu 2009....![]()
mut en kyllä silti ymmärrä, miten ne tonne eteisen lipaston laatikkoon ois joutunu ja miten en ois huomannut niitä aiemmin.
nyt saan moittia itseäni, kun oon niin laiska siivoamaan tuota lipastoa, etten muista milloin viimeksi laatikostoon kurkkasin ( oisin kai silloin ne kumit jo löytänyt) ja nyt en voi päätellä milloin tuo paketti sinne ilmestyi..
mies tulee puolen tunnin sisään töistä, nyt alkaa henkeä salpaamaan ja sydän tykyttämään. ahdistaa!
Saattaahan joku kaveri olla tehnyt käytännönpilan. pettämätön jekku kaverille on sujauttaa laivareissulla matkatavaroihin avattu kortsupaketti vaimon löydettäväksi!![]()
...siis ei kai tuommoisia "jekkuja" OIKEASTI kukaan tee :O
Kiva fiilis, kun kaverilla menee lusikat jakoon.
Tiedän kyllä että on, yhdellekin omilla polttareilla. Meinasi jäädä häät pitämättä!
Mutta toisaalta tuo on hyvä alibi jos unohtaa kortsut kassiin, kavereiden vitsivitsi... ;D
Mutta toisaalta tuo on hyvä alibi jos unohtaa kortsut kassiin, kavereiden vitsivitsi... ;D
Tätä miekin meinasin ehottaa..Ota AP itse paketista yksi tai kaksi kortsua, heitä ne roskiin ja jää odottamaan miehen reaktiota kun hän huomaa tilanteen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämmentyneenä;26130737:noniin....
miehen selitys paketille oli VITSI!! on kuulemma hetken mielijohteesta ostanut paketin vitsiksi, mutta kotona huomannut, että vitsi onkin mauton ja etten ymmärtäisi sitä.. oli piilottanut kortsut laatikkoon.
en kyllä ymmärtänyt tuotakaan piilotusta.
kovasti vakuuttelee, ettei ole tehnyt mitään väärää ja osa minun ajatuksista uskoo, osa ei..