milloinkahan nämä kortsut on ostettu (epäilen miehen pettävän)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26130138:
eli tolla säilyvyydellä nuo kumit ois ostettu 2009.... :o

mut en kyllä silti ymmärrä, miten ne tonne eteisen lipaston laatikkoon ois joutunu ja miten en ois huomannut niitä aiemmin.

nyt saan moittia itseäni, kun oon niin laiska siivoamaan tuota lipastoa, etten muista milloin viimeksi laatikostoon kurkkasin ( oisin kai silloin ne kumit jo löytänyt) ja nyt en voi päätellä milloin tuo paketti sinne ilmestyi..

mies tulee puolen tunnin sisään töistä, nyt alkaa henkeä salpaamaan ja sydän tykyttämään. ahdistaa!

Noniin, kun se tulee, niin kysyt suoraan vaan! Mitä sä tilanteen tarkkailulla voitat, et mitään. Muista sitten tulla kertomaan tänne miehen reaktio.

[QUOTE="vieras";26130228]Mä olisin huolissani vasta sitten jos kotoa löytyisi KÄYTETTYJÄ kortsuja.[/QUOTE]

Niin tai sitten vajaa paketti, jos ei itse käytä miehen kanssa kortsuja.

Saattaahan joku kaveri olla tehnyt käytännönpilan. pettämätön jekku kaverille on sujauttaa laivareissulla matkatavaroihin avattu kortsupaketti vaimon löydettäväksi! :D

Mutta toisaalta tuo on hyvä alibi jos unohtaa kortsut kassiin, kavereiden vitsivitsi... ;D

Kun se on nimenomaan aivan helkkarin huono alibi. Sehän se ongelma on, että itse en ainakaan uskoisi, enkä tunne kyllä ketään muutakaan naista joka tyytyväisenä kertoisi että "eipä onneksi enää tarvi epäillä mitään, kun ne kaverit..."
En suosittele ketään kokeilemaan tuollaista selitystä, vaikka se olisi totta :D

noniin....

miehen selitys paketille oli VITSI!! on kuulemma hetken mielijohteesta ostanut paketin vitsiksi, mutta kotona huomannut, että vitsi onkin mauton ja etten ymmärtäisi sitä.. oli piilottanut kortsut laatikkoon.
en kyllä ymmärtänyt tuotakaan piilotusta.

kovasti vakuuttelee, ettei ole tehnyt mitään väärää ja osa minun ajatuksista uskoo, osa ei..

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämmentyneenä;26130737:
noniin....

miehen selitys paketille oli VITSI!! on kuulemma hetken mielijohteesta ostanut paketin vitsiksi, mutta kotona huomannut, että vitsi onkin mauton ja etten ymmärtäisi sitä.. oli piilottanut kortsut laatikkoon.
en kyllä ymmärtänyt tuotakaan piilotusta.

kovasti vakuuttelee, ettei ole tehnyt mitään väärää ja osa minun ajatuksista uskoo, osa ei..

Mikä se vitsi-osuus olisi ollut? "Kato, kortsuja, öhöhöhöhöööö"

No käyttekö usein Lidlissä ostoksilla? Käykö mies usein lidlissä? millä tavalla vitsi? en ymmärrä, siis sen piti tulla kortsupaketti kädessä kotiin, kun tulet ovelle vastaan? Siis häh? löytyykö ostosta kuittia? milloin väittää ostaneensa? ja tolla miehen historialla, eli nukkunu jo yhden yön vosun kanssa 3 v sitten, niin ei menis helpolla läpi. mitä sun vaisto sanoo? luota vaistoosi!!! se on tärkein työvälineemme.

[QUOTE="vieras";26130765]No käyttekö usein Lidlissä ostoksilla? Käykö mies usein lidlissä? millä tavalla vitsi? en ymmärrä, siis sen piti tulla kortsupaketti kädessä kotiin, kun tulet ovelle vastaan? Siis häh? löytyykö ostosta kuittia? milloin väittää ostaneensa? ja tolla miehen historialla, eli nukkunu jo yhden yön vosun kanssa 3 v sitten, niin ei menis helpolla läpi. mitä sun vaisto sanoo? luota vaistoosi!!! se on tärkein työvälineemme.[/QUOTE]

No voihan se olla vitsi, jos miehen huumori on luokkaa kikkeli..tsihihii..kakka..hihii..pimppi..tsih.

Milloin olit poissa? Kuinka pitkän aikaa kerralla? Oliko mitään epäilyttävää kun tulit kotiin? Pinnistele muistiasi! Mitä vaistosi sanoo? Puhdas intuitio, mitä se sanoo sulle? Unohda järki, tunteet, kaikki. Mitä intuitio sanoo?

siinä se vitsi ois pitänyt olla, että kun ei käytetä kortsuja, niin on ostanut makukortsuja maisteltavaksi... aika idiootisti ajateltu, en kyllä muuta voi sanoa...

tosin, miehen logiikalla aateltuna, on voinut asialla hakea takaa vihjettä seksiin viitaten.. luullut varmaan, että noi kortsut ojentamalla hän voi pyytää nätisti suuseksiä, onhan nyt sentään makukortsujakin..

mies ei ymmärrä miks oon suuttunut, hän kun ei kuulemma ole tarkoittanut mitään pahaa ostaessaan nuo kumit ja ei kuulemma tosiaankaan ole ketään muuta nainut..

Voihan se olla, että miehellä on ihan puhtaat jauhot pussissa.. mutta se, että heti epäilit pettämistä kertoo ehkä siitä, että jokin voisi kuitenkin olla pielessä? olitko epäillyt jotain jo aiemmin?

Varmaan kuitenkin tunnet miehesi niin hyvin, että osaat jotain tulkita ihan vain hänen reaktiostaan, kun kysymyksen esitit? Hermostuminen/nolostuminen vois kertoa siitä, että ei ole ihan puhdas pulmunen..

Ainahan ne miehet jonkun kivan selityksen keksii.
Mun exän selitys kadonneelle kortsulle oli se, että hän oli vetänyt käteensä ja pitänyt kortsua ettei tule sotkua. Jep jep. Oma vaisto aina sanoi, että jotain se vehtaa.. Selvishän se sitten eron jälkeen, että pettänyt oli... :/

[QUOTE="vieras";26130839].. mutta se, että heti epäilit pettämistä kertoo ehkä siitä, että jokin voisi kuitenkin olla pielessä? olitko epäillyt jotain jo aiemmin?

..[/QUOTE]

Naulan kantaan. Katsoppas ap itse omaa otsikkoasi. Se jo kertoo kaiken oleellisen, myös totuudesta.

Yhteistyössä