milloinkahan nämä kortsut on ostettu (epäilen miehen pettävän)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo hämillään

Vieras
löysin tänään siivotessani laatikosta paketillisen kortsuja. paketti on avaamaton, lidlin makukortsupaketti.

milloinkahan nämä kortsut on ostettu, jos niiden parasta ennen päiväys on 06/2015? eikös kortsuissa ole muutaman vuoden säilyvyysaika... ( olin joulu-maaliskuussa muutaman kerran poissa kotoa, jolloin miehellä olis ollut hyvinkin mahdollisuus pettää )

erikoista tästä tilanteesta tekee se, että me ei käytetä kortsuja, ei olla käytetty viiteen vuoteen..eikä taloudessa ole teinejä, joiden jäljiltä kumit ois.
en tiedä mitä sanoa tai tehdä.. mies tulee töistä vasta myöhemmin iltapäivällä ja aion kyllä kysyä, mistä kortsut on peräisin....

[QUOTE="mä";26129884]No ei ne kyllä viittä vuotta vanhoja oo.[/QUOTE]

ei tietenkään ole! ja silloin, kun me käytettiin kortsuja, me käytettiin aina sulttaaneja.. ei tullut mieleenkään ostaa lidlin kumeja.

ja kun löysin ne niin omituisesta paikasta muutenkin, niinkuin ois kiireellä piilotettu..

Mitä mieltä sä olet suuseksistä? Mihin muuhun makukortsuja muka tarvii kuin suuseksiin? Eli otatko koskaan suihin ja teetkö sen ilman kumia? Jos sä suostut ilmankin, niin mitä se makukondomeilla tekisi, sua ajatellen?

[QUOTE="hop";26129911]Mitä mieltä sä olet suuseksistä? Mihin muuhun makukortsuja muka tarvii kuin suuseksiin? Eli otatko koskaan suihin ja teetkö sen ilman kumia? Jos sä suostut ilmankin, niin mitä se makukondomeilla tekisi, sua ajatellen?[/QUOTE]

otan suihin ja ilman kortsua... miksi siihen kumia tarvitseisi, jos kumpikin kerran ollaan tautivapaita.

tekisi mieli seurata tilannetta, mutta silloin kun paketti häviää kokonaan, ei minulla ole mitään todistusaineistoa miestä vastaan..

oon pohtinut läpi kaikki vaihtoehdot meillä käyneistä vieraista, jotka mahdollisesti ois kortsuja tarvinnut, enkä saa ketään päähäni. ja miksi ihmeessä joku vieras ihminen piilottaisi eteisen laatikkoon kuminsa :o :o

oon kyllä ihan hämilläni. en tosiaan tiiä mitä pitäis sanoa. enkä tiiä onko viisasta kysyä mieheltä suoraan (tuupata paketti käteen ja pyytää selitystä) vai tosiaan jättää paketti laatikkoon ja katsoa mitä tapahtuu....

[QUOTE="mä";26129889]ööö jos se on halunnu vaan ostaa jotain piristystä makuuhuoneen puolelle... kun on kuitenkin avaamaton paketti...[/QUOTE]

Tai sitten mies on aikonut pettää, mutta kukaan ei ole antanut pillua.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26129865:
erikoista tästä tilanteesta tekee se, että me ei käytetä kortsuja, ei olla käytetty viiteen vuoteen..eikä taloudessa ole teinejä, joiden jäljiltä kumit ois.
Jos miehelläsi on suunnitelma alkaa painamaan sinua pyllyyn, ja hygieenisenä kundina nappaa kortsun pois sitten kun tuikkaa pimppiin. Suojaa sinua kaikennäköisistä kokkibakteereista ja muista.
Anna olla!

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26129937:
tekisi mieli seurata tilannetta, mutta silloin kun paketti häviää kokonaan, ei minulla ole mitään todistusaineistoa miestä vastaan..

Mihin sä todistusaineistoa tarviit? Sä olet nähnyt paketin ja sillä selvä. Ei Suomessa kysytä syitä edes avioeroa haettaessa.

Valokuvaa paketti. Laitat sen sinne laatikkoon tunnistettavan tavaran viereen tai lipaston päälle miehen nimellä/osotetiedoilla tulleen kirjeen päälle ennen kuvaamista.

Sen jälkeen sulla on todisteet ja voit rauhassa seurata tilannetta ja kysyä paketista, jos se häviää.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi reikä käytössä;26129963:
Jos miehelläsi on suunnitelma alkaa painamaan sinua pyllyyn, ja hygieenisenä kundina nappaa kortsun pois sitten kun tuikkaa pimppiin. Suojaa sinua kaikennäköisistä kokkibakteereista ja muista.
Anna olla!

tämäkään vaihtoehto ei ole mahdollinen, kun meillä pannaan peppuun vain menkkojen aikaan ja sillonkin ilman kumia..

mulla myös kävi mielessä, että jos mies onkin ostanu nuo kumit ajatellessaan, että pettää, muttei sit ole saanutkaan tänne ketään vosua, nii on jääny kumit käyttämättä...

mies on kerran aiemmin ( kolme vuotta sitten ) käynyt yhden muijan luona yötä, jolloin kumpikin vannotti, etteivät he harrastaneet seksiä silloin. mieheni oli kuulemma sammunut heti asunnolle päästyä... siksi heti epäilinkin miehen pettävän tai harkinneen pettämistä..

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26129986:
mies on kerran aiemmin ( kolme vuotta sitten ) käynyt yhden muijan luona yötä, jolloin kumpikin vannotti, etteivät he harrastaneet seksiä silloin. mieheni oli kuulemma sammunut heti asunnolle päästyä... siksi heti epäilinkin miehen pettävän tai harkinneen pettämistä..

Älä usko vannomisia. Panihan ne. Niin sikin olisit tehnyt.
Unohda kortsut ja jatka elämääsi.

Ex siippani väitti käyttävänsä kortsua masturboidessaan(siistimpää muka) kun ihmettelin silloin tällöin katoavia kumeja.Ihmettelyni myötä kumeja lakkasi häviämästä ja seuraavaksi sainkin mieheltä klamydian.

Ex siippani väitti käyttävänsä kortsua masturboidessaan(siistimpää muka) kun ihmettelin silloin tällöin katoavia kumeja.Ihmettelyni myötä kumeja lakkasi häviämästä ja seuraavaksi sainkin mieheltä klamydian.

Mitä opimme tästä? Älkää naiset ihmetelkö epäilyttäviä kumeja.

Mutta ap:n kysymykseen, eihän sitä voi mitenkään suoraan laskea parasta ennen päiväyksestä, koska voihan se kyseinen paketti viettää siellä kaupan hyllyllä lyhyemmän tai pidemmän ajan ennen ostajalle päätymistä.

[QUOTE="vieras";26130047]Alkusyksynä 2007 äitiyspakkauksesta tulleiden kortsujen käytettävä ennen on 05/2013[/QUOTE]

eli tolla säilyvyydellä nuo kumit ois ostettu 2009.... :o

mut en kyllä silti ymmärrä, miten ne tonne eteisen lipaston laatikkoon ois joutunu ja miten en ois huomannut niitä aiemmin.

nyt saan moittia itseäni, kun oon niin laiska siivoamaan tuota lipastoa, etten muista milloin viimeksi laatikostoon kurkkasin ( oisin kai silloin ne kumit jo löytänyt) ja nyt en voi päätellä milloin tuo paketti sinne ilmestyi..

mies tulee puolen tunnin sisään töistä, nyt alkaa henkeä salpaamaan ja sydän tykyttämään. ahdistaa!

Ota ne kortsut ja käytä ne. Ei se mies niitä uskalla tulla jälkikäteen kyselemään. Ja jos tulee niin kerro että ovat käytetty. Ei tehdä pikkuasioista mitään isoja juttuja

• Tykkää
Reactions: jaassi

Yhteistyössä