Milloin yösyöminen loppuu?

  • Viestiketjun aloittaja kapina
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Meillä vanhempi alkoi nukkumaan yönsä 2,5kk ikäisenä, kun annettiin nukkua eikä herätelty enää syömään. Nuorempi sitten harrastikin yösyöntejä yli 1,5v, jolloin lopetin itse ne eli en antanut enää muutakuin vettä. Muutamana yönä pyysi pulloa, mutta sen jälkeen alkoi nukkumaan ilman syöntejä.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
niin samaa kysyy mieheni minulta, että milloin toi yösyöminen loppuu ... no taidan hakea taas leivän...
Samaa olin tulossa sanomaan: ei milloinkaan! :D

*lähtee lämmittämään karjalanpiirakkaa*
Mut eikös se tossa kolme hujakoissa oo sitten jo vähän niinkuin aamupalaa?


 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Onkohan meidän lapset jotenkin sitten outoja kun ne ovat noin 2kk:n iässä alkaneet nukkua täydet yöt syömättä. Nuorimmainen on nyt 10 vkoa ja vetelee 10-12 tunnin yöunet.
Kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta.. ja onko nämä vielä täysimetettyjä vauvoja? Noh, kai toiset nukkuvat sitten niiden huonounistenkin puolesta :D
Voi ku kuulostaa ihanalta! Meillä toi seitsemän viikkoinen herää kerran yössä tissille, on herännyt kahden viikon iästä lähtien.
Voiko olla mahdollista, että mä saan ihan kohta nukkua koko yön putkeen (siis sen 8 tuntia).
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Onkohan meidän lapset jotenkin sitten outoja kun ne ovat noin 2kk:n iässä alkaneet nukkua täydet yöt syömättä. Nuorimmainen on nyt 10 vkoa ja vetelee 10-12 tunnin yöunet.
Kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta.. ja onko nämä vielä täysimetettyjä vauvoja? Noh, kai toiset nukkuvat sitten niiden huonounistenkin puolesta :D
Voi ku kuulostaa ihanalta! Meillä toi seitsemän viikkoinen herää kerran yössä tissille, on herännyt kahden viikon iästä lähtien.
Voiko olla mahdollista, että mä saan ihan kohta nukkua koko yön putkeen (siis sen 8 tuntia).
meillä meni just kuten teillä. Tuossa iässä yksi syönti siellä viiden paikkeilla. Se jäi pois tuossa kolmen, neljän kk;n paikkeilla. Siitä asti nukkunut aina 10-12h heräämättä. Ikää nyt vuosi. Joten hyvinkin mahdolliselta tuo kuulostaa:)
 
shihtzu
Meillä nukutaan vaihtelevasti, ihan vauvana söi 2 kertaa yössä ja sitten se väheni 1 kertaan. Puolen vuoden jälkeen tuli öitä jolloin ei herätty kertaakaan ja nyt 8-kuisena herää vähintään kerran yleensä 2 kertaa ja joko toisella tai molemmilla kerroilla syö. Tissillä käynti kyllä öisin loppuu kuukauden päästä kun menen töihin, sillä olen yöt pois ja isä saa pullosta luvan tarvittaessa syöttää.
 

Yhteistyössä