J
Jenis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Häämatkalla mielellään keskitytään aikuisten juttuihin 24/7.
Riippunee niistä henkilöistä, jotka sillä häämatkalla on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Häämatkalla mielellään keskitytään aikuisten juttuihin 24/7.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Kissan vitut sanoo hyvin katkera immeinen siellä....
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se taitaa vaan niin olla, että täällä näiden ruikuttavien mammojen miehiä ei kiinnosta lähteä vaimon kanssa kahdestaan mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Jos on erimieltä kuin sinä, niin automaattisesti on katkera? Kaikille ei ole samat jutut tärkeitä, kaikki ei ole kateellisia, kaikki ei halua just sitä samaa kuin sinä. Oletko tätä koskaan tullut miettineeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se taitaa vaan niin olla, että täällä näiden ruikuttavien mammojen miehiä ei kiinnosta lähteä vaimon kanssa kahdestaan mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se taitaa vaan niin olla, että täällä näiden ruikuttavien mammojen miehiä ei kiinnosta lähteä vaimon kanssa kahdestaan mihinkään.
Minusta vaan on tyhmää olla itsekäs ja jättää pieni lapsi hoitoon, että saa miehen kanssa leikkiä lapsetonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Jos on erimieltä kuin sinä, niin automaattisesti on katkera? Kaikille ei ole samat jutut tärkeitä, kaikki ei ole kateellisia, kaikki ei halua just sitä samaa kuin sinä. Oletko tätä koskaan tullut miettineeksi?
Joo, tolloja on monenlaisia nähtävästi. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se taitaa vaan niin olla, että täällä näiden ruikuttavien mammojen miehiä ei kiinnosta lähteä vaimon kanssa kahdestaan mihinkään.
Heh, sä vaikutat tosi nuorelta näine juttuinesi mutta niin ilmeisesti oletkin, eli tuo putkikatseisuus anteeksi annettakoon. Näinhän se toki meillä kaikilla on, että joko jättää 7 kk:n ikäisen lapsen viikoksi hoitoon tai sitten parisuhde on perseestä eikä ukkoa kiinnosta vaimonsa enää. Katellaanpa vaikka sitten kymmenen vuoden päästä, miten rouva täällä räyhää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus taas:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja tosikko:No haloo, häämatkalle lapsi ja anoppi mukaan??????? Ei jumaliste teidän juttuja!!!!!
Kyllä nyt 7 kk ikäinen viikon pärjää mummon luona ja täytyyhän sitä äidillä ja isällä olla jotain muutakin elämää kuin se lapsi! Heillä on toisensa!!!!
Pärjäähän se 7 kk:n ikäinen ihan missä vaan, jos joku ruokkii, nukuttaa ja vaihtaa kuiviin. AP:täkin kuitenkin arveluttaa jättää vauvaansa viikoksi, kun kerran täällä kommentteja kyselee. Sen jo pitäisi kertoa ettei ehkä kannata, vai mitä?
Äidillä ja isällä varmaan on muutakin elämää kuin lapsi, tai ainakin olisi hyvä olla, mutta tarkoittaako se että vauvasta pitää päästä viikoksi eroon?
Kyllä se todellakin pärjää. Itse en vaan ottaisi riskiä psyykkisistä vaurioista ja perusturvallisuuden järkkymisestä. Aiheuttaa rumaa jälkeä sitten 10 - 20 vuoden päästä.![]()
Vaurioista ja traumoista, ettei ole saanut olla äitinsä lähellä vai?? Buahahahahhahahahhahahaaa!!! Mitäs nykypäivän kolmekymppiset ihmiset, joiden äidit lähtivät töihin 3kk äitiyslomanjälkeen? Traumoja siis pukkaa???
Niin...paljonkohan täälläkin palstailee n. kolmekymppisiä enemmän tai vähemmän mielenterveysongelmien kanssa kamppailevia.
Revi siitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Häämatkalla mielellään keskitytään aikuisten juttuihin 24/7.
Riippunee niistä henkilöistä, jotka sillä häämatkalla onKas kun meitä on niin monenlaisia ihmisiä, jotkut jopa menevät naimisiin ennenkuin niitä lapsia edes on!
Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus taas:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja tosikko:No haloo, häämatkalle lapsi ja anoppi mukaan??????? Ei jumaliste teidän juttuja!!!!!
Kyllä nyt 7 kk ikäinen viikon pärjää mummon luona ja täytyyhän sitä äidillä ja isällä olla jotain muutakin elämää kuin se lapsi! Heillä on toisensa!!!!
Pärjäähän se 7 kk:n ikäinen ihan missä vaan, jos joku ruokkii, nukuttaa ja vaihtaa kuiviin. AP:täkin kuitenkin arveluttaa jättää vauvaansa viikoksi, kun kerran täällä kommentteja kyselee. Sen jo pitäisi kertoa ettei ehkä kannata, vai mitä?
Äidillä ja isällä varmaan on muutakin elämää kuin lapsi, tai ainakin olisi hyvä olla, mutta tarkoittaako se että vauvasta pitää päästä viikoksi eroon?
Kyllä se todellakin pärjää. Itse en vaan ottaisi riskiä psyykkisistä vaurioista ja perusturvallisuuden järkkymisestä. Aiheuttaa rumaa jälkeä sitten 10 - 20 vuoden päästä.![]()
Vaurioista ja traumoista, ettei ole saanut olla äitinsä lähellä vai?? Buahahahahhahahahhahahaaa!!! Mitäs nykypäivän kolmekymppiset ihmiset, joiden äidit lähtivät töihin 3kk äitiyslomanjälkeen? Traumoja siis pukkaa???
Täysin samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minusta taas on huvittavaa että meidän viiden yön matkaa (tyttö oli silloin vuoden) pidetään kauheana syntinä ja meille muka tulisi ero ilman reissuja. Saa kai sitä välillä irrotella, varsinkin kun tyttö ja isovanhemmat nauttivat toisistaan täysin rinnoin?!
Ja myös se on huvittavaa että vanhat palstamammat tulee kertomaan miten mulla mieli muuttuu vuosien saatossa... Mites selität esim. mun vanhemmat, jotka 40 vuoden yhteiselon aikana ovat vuosittain kahdestaan matkustelleet? Ja onnellisia ovat?
Ei kaikilla elämä ja parisuhde näivety vuosien saatossa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:tehkää pennut häiden ja häämatkojen jälkeen, kun se on niin stanan vaikeaa sitten jälkikäteen. tai olkaa tekemättä ollenkaan, jos ette osaa elää nautinnollista yhteistä aikaa puolisoidenne kanssa kun on lapsia. tälläista keskustelua ei todellakaan olisi käyty parikymmentä vuotta sitten, minä minä minä ja mun erinomainen liittoni mieheni kanssa... ja kissan vtut sanon minä.
Joo, tolloja on monenlaisia nähtävästi. :saint:
Ei sitä automaattisesti ole tollo, jos on eri mieltä.... vai onko sinusta tolloa ajatella muitakin kuin itseään tai omaa materiaalista hyvinvointiaan? En inä ajattele, että sinä olisit tollo. Minusta sinä olet itsekäs. Se on eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmmm:Mua hämmästyttää nää simppelit "ota mummo mukaan" vastaukset. Meillä ei ainakaan ois tosta vaan ekstempore varaa maksaa noin 1000 euroa siitä, että mummo tulee lapsenvahdiksiTuskin mummokaan matkaa itse maksaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se taitaa vaan niin olla, että täällä näiden ruikuttavien mammojen miehiä ei kiinnosta lähteä vaimon kanssa kahdestaan mihinkään.
Minusta vaan on tyhmää olla itsekäs ja jättää pieni lapsi hoitoon, että saa miehen kanssa leikkiä lapsetonta.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:etkö Rytkäätys huomannut ironiaa...
3 lapsen äitinä (tosin vihitty jo ennen lasten syntymää) teemme sekä lapsivapaita että kahdenkeskisiä matkoja kerran pari vuodessa. aiemmin tuolla kirjoitinkin, että noin pienen voi kyllä ottaa matkaankin (on aika helppoa vielä tuossa iässä), mutta hoitoon en noin pientä vielä vieraalle jättäisi viikoksi. jos häämatka pitää tehdä ilman lasta, odottaisin hieman (luulisi sen lemmen leiskuvan vielä esim puolen vuoden kuluttua). en vain tajua tätä nytmullekaikkiheti-ajattelutapaa, tärkeysjärjestys ei voi oikeasti olla noin päin persettä. tällä hetkellä lapsikatras on 2v, 3,5v ja 5 ja pärjäävät hyvin mummolassa yökylässä viikonkin, tosin vain pidennettyjä viikonloppuja on reissattu miehen kanssa kahden. ilmankin noita reissuja voisi parisuhteemme todella hyvin. antoisampia ovat olleet koko perheen matkat, ja kun lapsille tulee ikää, luulen että nämä reissut vain paranevat. täytyy myöntää että matkustaminen on meille tärkeää, mutta se ei todellakaan mene onnellisen arjen ja lapsen edun edelle. ja ajatteleppa, mieheni matkustaa työkseen, ja vielä viitsii meidänkin/minunkin kanssa maailmalle lähteä.