K
kertakaikkiaan
Vieras
Mun mielestä on itsekästä pitää ja omia lapsi ihan itselleen, ettei edes isovanhemmat saa hoitaa lasta yökylässä. Sairasta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Meillä poika on viikossa 1-4 yötä poissa kotoa mun vanhemmilla, välillä tulee siinä kotiin tai ei tule, riippuu vähän päivistä ja ikäähän tuolla pojalla on 11kk ja toukokuusta asti ollaan noin toimittu.
No meillä on ajatuksena itse hoitaa lapsemme, eikä laittaa isovanhempien huollettavaksi.
Lapselle soisin sen, että tutustuu myös kyläilyjen ilman vanhempia (yö tia päivä) myös muihin läheisiin ihmisiin. Molemmat saa "omaa" aikaa ja lapsi nauttii myös muiden ihmisten seurasta. Tekee kenties omia juttuja mummin, papan, kummin tai vaikka tädin kanssa, mitä ei välttämättä tekisi vanhempiensa kanssa. Ja miksi kieltää lasta rakastavilta läheisiltä tutustuminen lapseen ja lapsen kanssa viettämä aika?
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kertakaikkiaan:Mun mielestä on itsekästä pitää ja omia lapsi ihan itselleen, ettei edes isovanhemmat saa hoitaa lasta yökylässä. Sairasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vauva-aika on lyhyt ja noin 8 kuukauden iästä alkaen eroahdistus on yleensä pahimmillaan. Viikko on silloin pitkä aika olla vanhemmista erossa. Vaikka hoitaja olisikin tuttu ihminen ei hän ole äiti tai isä. Kyseessä lienee ensimmäinen lapsi? Joko lykkäisin matkaa tai ottaisin vauvan mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja kertakaikkiaan:Mun mielestä on itsekästä pitää ja omia lapsi ihan itselleen, ettei edes isovanhemmat saa hoitaa lasta yökylässä. Sairasta!
Voihan sitä noinkin omatuntonsa ääntä yrittää vaimentaa.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vauva-aika on lyhyt ja noin 8 kuukauden iästä alkaen eroahdistus on yleensä pahimmillaan. Viikko on silloin pitkä aika olla vanhemmista erossa. Vaikka hoitaja olisikin tuttu ihminen ei hän ole äiti tai isä. Kyseessä lienee ensimmäinen lapsi? Joko lykkäisin matkaa tai ottaisin vauvan mukaan.
Eroahdistus?? Hah, siinä sitä meillä kotipsykoloki.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:täällä taitaa olla niin paljon katkeria ihmisiä taas liikenteessä, onko se teiltä pois on jollain on hyvä tukiverkosto, ootteko niin perhanan kateellisia toisille.
ap:lle edelleen hyvää häämatkaa ja nauttikaa toisitanne :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
Mitä? Minä en edes kirjoittanut sitä sänkyyn kaatumista! Ja toisekseen näytä mulle se kohta missä olen millään lailla kyseenalaistanut meidän suhdettamme jos emme matkoilla kävisi?
Jos sä mun miehen tietäisit ja tuntisit niin tasan sen haluaisit![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vauva-aika on lyhyt ja noin 8 kuukauden iästä alkaen eroahdistus on yleensä pahimmillaan. Viikko on silloin pitkä aika olla vanhemmista erossa. Vaikka hoitaja olisikin tuttu ihminen ei hän ole äiti tai isä. Kyseessä lienee ensimmäinen lapsi? Joko lykkäisin matkaa tai ottaisin vauvan mukaan.
No jos sinulle tuo käsite on outo, niin joko sinulla ei ole lapsia tai sitten kunnolista kiintymyssuhdetta ei vanhemman ja lapsen välille ole muodostunutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja kertakaikkiaan:Mun mielestä on itsekästä pitää ja omia lapsi ihan itselleen, ettei edes isovanhemmat saa hoitaa lasta yökylässä. Sairasta!
Voihan sitä noinkin omatuntonsa ääntä yrittää vaimentaa.
Naurettavia nämä hahattavat naamat! Vai että omantunnon ääntä? Annetaanko nyt ihan jokaisen hoitaa ihan itsenäisesti niitä kersoja joko itse tai mummolasta käsin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vauva-aika on lyhyt ja noin 8 kuukauden iästä alkaen eroahdistus on yleensä pahimmillaan. Viikko on silloin pitkä aika olla vanhemmista erossa. Vaikka hoitaja olisikin tuttu ihminen ei hän ole äiti tai isä. Kyseessä lienee ensimmäinen lapsi? Joko lykkäisin matkaa tai ottaisin vauvan mukaan.
No jos sinulle tuo käsite on outo, niin joko sinulla ei ole lapsia tai sitten kunnolista kiintymyssuhdetta ei vanhemman ja lapsen välille ole muodostunutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kateelliset, katkerat ja ennenkaikkea rahattomat täällä haukkuu ja moittii kaksinmatkustavia, jotka tohtivat jättää pienokaisensa hoitoon! Jos teillä raukat olisi rahaa, kyllä tekin matkustaisitte, mutta kun sossu ei maksa lomamatkoja, ainakaan vielä, niin odotelkaa nyt rauhassa, ehkä tekin joskus pääsette Tallinnaa pidemmälle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kateelliset, katkerat ja ennenkaikkea rahattomat täällä haukkuu ja moittii kaksinmatkustavia, jotka tohtivat jättää pienokaisensa hoitoon! Jos teillä raukat olisi rahaa, kyllä tekin matkustaisitte, mutta kun sossu ei maksa lomamatkoja, ainakaan vielä, niin odotelkaa nyt rauhassa, ehkä tekin joskus pääsette Tallinnaa pidemmälle...
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
Mitä? Minä en edes kirjoittanut sitä sänkyyn kaatumista! Ja toisekseen näytä mulle se kohta missä olen millään lailla kyseenalaistanut meidän suhdettamme jos emme matkoilla kävisi?
![]()
tuskinpa vaan haluaisin, luulen että meillä aika lailla eri miesmaku. oma mieheni aktiivinen salilla kävijä ja moottoripyöräharrastaja kuten itsekkin.. vai löytyykö kenties sinultakin samanlainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
![]()
tuskinpa vaan haluaisin, luulen että meillä aika lailla eri miesmaku. oma mieheni aktiivinen salilla kävijä ja moottoripyöräharrastaja kuten itsekkin.. vai löytyykö kenties sinultakin samanlainen?
Juu, meillä tykätään rottapyöristä, tallissa seisoo BSA vm.50. Viikonloppuna huristellaan sillä rompepäiville. Salilla käynti on nyt vähentynyt, kun omalla raksalla ja tontilla on ruumiillisia töitä niin paljon, mutta kyllä se taas sinne palaa kun syksy koittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:kylläpä olis kamalaa jos ois sellanen mies kun rytkäätyksellä. hylkäisi ilman viikon etelänmatkaa kerran vuodessa, tai jos joutuu olemaan ilman seksiä muutaman viikon.. tai jos äiti muuten vaan sattuu joskus olemaan väsynyt ja kaatuu illalla sänkyyn jopa ennen lapsia.. onneksi mun mies rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa vaikka välillä elellään arkea ihan vuosikin putkeen ilman lomamatkaa.
![]()
Juu, meillä tykätään rottapyöristä, tallissa seisoo BSA vm.50. Viikonloppuna huristellaan sillä rompepäiville. Salilla käynti on nyt vähentynyt, kun omalla raksalla ja tontilla on ruumiillisia töitä niin paljon, mutta kyllä se taas sinne palaa kun syksy koittaa.![]()
kappas vaan, olikin sattumaa. mellä siis sama miesmakuerityylisiä tosin muuten ollaan. eli kaippa mulle siis sunkin mies kelpaisi. rakastan kyllä tuota omaani, joten en ihan heti ole vaihtamassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja kauris-82:Jos mummi on tuttu,viettänyt paljon aikaa vauvan kanssa ym.niin anti mennäMennäämpä historiaa taaksepäin,jolloin hoitovastuu ei ollut yhdellä tai edes kahdella ihmisellä,vaan koko suvulla.Joillain alkuperäiskansoilla edelleen sama meininki.Se on kuule täysin normaalia antaa isovanhempien hoitaa välillä lastenlastaan,sehän on rikkaus!Kaikilla lapsilla ei läheistä sukua ole lainkaan,en ymmärrä tätä vouhotusta että se on vasta vauva jne...minun lapset ovat syntymästään asti olleet tekemisissä isovanhempien kanssa,vauvana melkein päivittäin,nyt 5 ja 3vuotiaina viikoittain.Kesäisin ovat jo parivuotiaina olleet viikon heidän kanssaan mökillä,viikonloppuja vauvana ym.välillä itse olen mukana tai toisen kanssa kotona.Lapsi saa aivan erilaista huomiota mummilla ja nauttii hetkittäisestä "lellimisestä",mitä pahaa siinä on?Nauttikaa reissusta,kyllä se lapsi pärjää viikonkin tutun mummin luona=) Dont worry.
:flower: Juuri näin! Tämä hullutus pelkästä äidin ja vauvan symbioosista on tämän vuosituhannen tuote, paskapuhetta. Siihen symbioosiin mahtuu varmasti isät, isovanhemmat, tädit ja sedät.
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Itse en raskis noin pientä jättää, meillä ei ees toi vanhin (6v) ikinä oo ollu viikkoa missään yökylässä, pari kertaa on ollu yökylässä yhden yön ja lähinnä omassa kotona hoitajan kanssa kun olemme miehen kanssa kahenkeskistä aikaa viettäneet.