Joo, kerrotaanpas tämä eilinen koettelemus tännekin.
Eli en päässyt soittoajalla sitten läpi sille omahoitajalle. Soitin takasin neuvolaan, jossa ei olis tehty mitään, mutta aikani jankattua kehotii menemään päivystykseen, että siellä kyllä ultraavat. No menin sinne ja odotin 2 tuntia lääkärille, joka sitten kertoi, että heillä ei ole ultraa :headwall: Laittoi sitten verikokeeseen, jonka tuloksia odotin toiset 2 tuntia :headwall: Hcg oli jtn 19300, että raskaana ollaan...
Sitten se lääkäri laittoi mut gynelle odottamaan. Ootin jotain tunnin sillä puolella, kun tuli joku hoitaja ja taas otettiin verta ja sitten se soitteli sille gynelle ja kertoi tiedot. JA yhtäkkiä mut laitettiin tippaan ja monitoriin!

Minä siinä ihan että olo on hyvä ja näin, että eikö voisi tässä vaan odotella ihan rauhassa, mutta kuulemma piti kaiken varalta tehdä näin, jos on kohdunulkoinen tai keskenmeno.
No siinä sitten pötköttelin tipassa ja odottelin sitä gyneä - 4 TUNTIA!!!! |O :headwall: Hohhoijaa! No, kun se viimein sieltä joutui, niin löydökset oli ihan positiivisia, eli sydän sykki siellä ja ihan oikeassa paikassa eli kohdun sisällä. :heart:
MUTTA olisi pitänyt kuukautisten mukaan olla 7+2, niin vastasi viikkoja 6+1 eli aika iso heitto. Kyselin vähän sitä, että tietääkö se nyt huonoa, mutta sanoi vaan että heillä ei lasketa kuukautisista ollenkaan, vaan ultra-löydös on se minkä mukaan mennään, kun kuukautiset voi heitellä nin paljon. No mulla nyt kuitenkin mietityttää, koska ovulaatio oli minun mielestä normaalikierron mukaisella paikallaan. Ja näiden viikkojen mukaan olisin tehnyt positiivisen raskaustestin viikoilla 3+3

ei kai se nyt sentään ole mahdollista, vaikka herkkä testi olikin?! Eli aika lailla pelkään että on hedelmöittynyt normaalikierron mukaan, mutta kehitys on hidastunut
Mutta ei voi kun odotella, taas.