milloin teille tuli plussa?

Kuopuksesta testasin viikkoa ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa ja plussaa näytti. Testin tein noin aikaisin, kun oli yritys päällä ja isot pippalot tulossa - piti saada tietää juoko pelkkää mehua vai muutakin B)
 
Esikoisesta tuli vasta 2 viikkoa sen jälkeen kun piti alkaa, ei tuolloin tajunnut et vois ehkä testinkin tehdä tai vois näyttää jotain muuta kuin negaa. :whistle:
Kuopuksesta tuli haamu viiva sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa.
 
samma här
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Esikoisesta paaaaaljon jälkeenpäin, useampi viikko siinä meni ja testit näytti aina vaan negaa, vaikka olin raskaana.
Kuopuksesta testasin rv 5-6 ja plussa tuli.
Osaatko sanoa kuinka mooooonta viikoa...????:) kiitos..
 
Ei jaksais
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
mä sain plussan vasta 3viikkoa menkkojen jälkeen.. ja siis testasin joka viikko koska olin ihan varma raskaudesta
Saitko plussan kotitestillä vai terv.keskuksen pissanäytteestä? Itselläni jo kaksi negaa pissanäytteestä...
 
vieras
samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tuli selkeä viiva (testin tein vain sen vuoksi että oltiin lähdössä juhannuksen viettoon ja mietin varustaudunko alkoholilla / tamponeilla vai alkoholittomilla juomilla......) Muista lapsista oon tehnyt vasta n. 3 viikkoa sen jälkeen kun tajusin että menkat myöhässä.
 
pia
Samana päivänä kun piti alkaa ( kahesta ekasta ) kolmannella viikkoja oli jotain 6 kun tein testin ja neljännellä oli viikkoja jo yli 12 kun sain tietää olevani raskaana ( menkat ei ollu alkanu synnytyksen jälkeen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Esikoisesta paaaaaljon jälkeenpäin, useampi viikko siinä meni ja testit näytti aina vaan negaa, vaikka olin raskaana.
Kuopuksesta testasin rv 5-6 ja plussa tuli.
Osaatko sanoa kuinka mooooonta viikoa...????:) kiitos..
Taisi olla suunnilleen kiertopäivä 60, en muista tarkkaa päivää ja sen vuoden kalenteria en tähän hätään löytänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ok, eli mun ei kannata olla vihanen mun kropalle, ku se ei anna mulle menkkoja vaikka testit on negaa? :)

odottavan ajasta tulee jälleen kerran pitkä... :headwall:
voithan sä yrittä pienen puhuttelun kuitenkin pitää? no ei.itellä näytti nyt yli viikkoa ennenkuin menkkojen piti alkaa,naureskeltiin vielä ukon kanssa kun menin testaamaan,mutta eipä siität uloksesta kyllä erehtyä voinut.
kaverille käynyt,että testasi useamman negan ja tosi myöhäsessä vaiheessa,oisko ollu jopa 5.kuulla,kun sitten terkkarin testit anto positiivisen.
 
Vierailija
Muutama päivä, ehkä jopa viikko, sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, kävin terveyskeskuksen labrassa. Molemmilla kerroilla. Ja molemmilla kerroilla plussaa.
 

Yhteistyössä