Milloin teillä on menkat alkaaneet vauvan jälkeen?

Mulla alko tasan 6 viikkoo synnytyksestä..

muoks. Täysimetyksellä mennään vieläkin, poika 3kk ja siis nyt tullut jo kaks kertaa ikään kuin säännöllisesti.. :kieh: ois saanu pysyä poissa...
 
Voi kuulemma alkaa ihan kuin aikaisin vaan imetyksestä huolimatta. Itselläni tosin esikoisen syntymän jälkeen menkat alkoivat vasta vajaa 8 kk synnytyksestä, pari viikkoa sen jälkeen kun olin lopettanut imetyksen kokonaan. Nyt imetän toista vauvaa (nyt 3 kk) ja vielä ei menkkoja näy.
 
Onkos teillä menkat olleet heti samanlaiset ku ennen raskautta? Synnytyksestä 4 kk ja menkat alkoivat. Kummallisina vain, kaks viikkoa tiputtelemalla ja sen jälkeen muuttui normaalivuodoksi eikä loppua näy.. Tietääkö kukaan onko normaalia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nannu83:
Onkos teillä menkat olleet heti samanlaiset ku ennen raskautta? Synnytyksestä 4 kk ja menkat alkoivat. Kummallisina vain, kaks viikkoa tiputtelemalla ja sen jälkeen muuttui normaalivuodoksi eikä loppua näy.. Tietääkö kukaan onko normaalia?
Mulla ensimmäiset oli ihan hirveen runsaat. Ei meinannu yö sidekään riittää
|O Mut seuraavat oli sit jo normaalit. Ja ekatki kesti normaalit 4 päivää mut tuli verta kyllä helkutisti..
 
Mulla alkoi ekat menkat noin 1,5kk synnytyksen jälkeen. Ne oli aivan järjettömän runsaat ja kestivät 10 päivää. Yösiteestäkin tuli läpi ja ohi jo kahden tuunin jälkeen |O Seuraavat oli jo huomattavasti siedettävämmät eikä kestäneet enää kuin 5 päivää.
 

Yhteistyössä