Milloin teillä on alkanut näkyä maha toisessa raskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maatushka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mähän olin esikoisen jälkeen koko ajan sen näkönen että oon raskaana, hah hah. No mut sit ku oikeesti tulin raskaaksi niin mahaa ei pystynyt enää peittelemään noin 12 viikon tienoilla ja viikolla 14 laitoin äitiyshousut jalkaan. Mulla on kans sama "ongelma" että vatsa kasvaa väärästä kohtaa, just siitä pallean kohdalta pullottaa.

Se on kuule turvotusta ja pääsee nopeammin pullahtamaan esiin, kun jo lapsi ennestään.[/QUOTE

Musta tuntuu että mulla oli jo toi "turvotusvaihe" ja se lähti muutama viikko sitten pois ja nyt alkanut pallea ja maha uudestaan pömpöttään. Voiko olettaa että tämä jäi nyt pysyvästi näkyviin?

Ei kai se nyt pysyvästi jää, kai. Jumppaat ittes kuntoon sitten raskauden jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Maatushka
Mä oon aatellu että vatsalihakset on venynyt ekassa raskaudessa eikä oo palautunut. Eiks pallean kohdalta lähde suorat vatsalihakset vai mitkä ne nyt oli... Ja nyt se kasvava kohtu työntää sisuskaluja ylemmäs ja löysät "vastalihakset" antaa heti myöden.

[QUOTE="Joops";25735565]Mä oon aatellu että vatsalihakset on venynyt ekassa raskaudessa eikä oo palautunut. Eiks pallean kohdalta lähde suorat vatsalihakset vai mitkä ne nyt oli... Ja nyt se kasvava kohtu työntää sisuskaluja ylemmäs ja löysät "vastalihakset" antaa heti myöden.[/QUOTE]

Oho! Vatsalihakset siis...

[QUOTE="Joops";25735565]Mä oon aatellu että vatsalihakset on venynyt ekassa raskaudessa eikä oo palautunut. Eiks pallean kohdalta lähde suorat vatsalihakset vai mitkä ne nyt oli... Ja nyt se kasvava kohtu työntää sisuskaluja ylemmäs ja löysät "vastalihakset" antaa heti myöden.[/QUOTE]

Tää voi hyvin olla mahdollista mun tapauksessa. Jäänyt tuo jumppaaminen vähän vähille ensimmäisen raskauden jälkeen vaikka normaalipainoinen vielä olenkin :whistle:

Oon viikolla 17, ja vieläkään ei näy vaatteet päällä. mulla oli kans ihan alussa turvotusta, osui kyllä iihen joulun aikaan, eli kinkulla ja konvehdeilla saattoi olla osuutta asiaan...

Anoppi arvasi rv10 mahaa katsomalla että olen raskaana. Samoihin aikoihin aloin käyttää jo äitiyshousujakin, koska tein istumatyötä ja turvotukselta oli muuten tukala istua. Maha näyttikin sitten samalta hyvän aikaa, turvotus jossain vaiheessa vaihtui "oikeaan" vauvamahaan, mutta töissä kerroin raskaudesta vasta rakenneultran jälkeen ja vain yksi ihminen oli sitä ennen arvannut... :)

Kamala alavatsan turvotus käräytti mut jo rv5+ jotain. Ihan kuin kunnon raskausvatsa. Mulla kyllä näkyi raskaus esikoisestakin tosi aikaisilla viikoilla, mun alavatsan muoto on raskausaikana tasan semmoinen, ettei sitä sokeakaan luule läskiksi.

Voi apua. Kehtaanko sanoa? Toisesta alkoi näkyä (niin että ihmiset alkoi onnittelemaan) rv 9. Nyt kun kolmatta odotan, niin rv 7 oli jo selvä peli.

Ja oli se sitten turvotusta tai mitä lie, niin yhdelläkään kerralla se "turvotus" ei ole minnekään mennyt missään välissä, vaan "turvotus" on kasvanut pikku hiljaa ja päivä päivältä ollen koko ajan kauniin pallon muotoinen alavatsalla. Nyt rv 17+5 ja maha ja viikot ei oikein sovi yhteen ;)

Ilman raskautta olen hoikka. Niin ja ekalla kerralla sentään rv 12 asti pystyin pettelemään.

Yhteistyössä