Milloin teillä on alkanut maha näkyä toisessa raskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Itsellä nyt 4kk menossa pian viides ja äiti ja sisko, huudahti, hei sun maha alkaa näkyä jo!

itsestä tuntuu että pömpötys vaan näyttää liikalihavuudelta ja siksi olen sitä vaan yrittänyt peitellä... :snotty:

Ensimmäisestä näkyi vasta reilusti puolen välin jälkeen, mutta sen jälkeen se näkyikin sit kunnolla, kun oli vauva kunnon pikkujätti ja toisesta rv 20 ja vieläkään ei ihmiset ole huomannu, kun oon vaatteilla yrittänyt peitellä ja näköjään onnistunut. Kiva pitää välillä jotain omana salaisuutena ja katsoa milloin kaverit huomaa=)

Toista ku aloin odottaa ei edellinen maha ollut ees kunnolla hävinnyt. Esikoinen oli 3 kk ku uus plussa tuli.
Kolmannesta maha näkyi jo rv 10 vaikka olis tuossa välissä laihduttanut esikoisen lähtöpainosta 18 kg pois.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ei näkyny vielä silloinkaan kun synnytin.

ihan varmaan on jonkinlainen vatsa ollut jos täysiaikainen vauva oli =)

On ollut tosiaan, mutta ei näkynyt.

kuinka ihmeessä olet onnistunut peittämään raskautesi niin ettei kukaan huomaa? :)

En mä sitä mitenkään erityisemmin yrittänyt peittää. Mulla on niin kapea keskivartalo, että vauvamasun kanssa näytin lähinnä normaalilta naiselta.

Ekasta näkyi joskus rv 16 jälkeen, tämä toinen on nyt viikolla 9 ja mulla on ihan järkky pötsi jo nyt :o Tämähän on tietty turvotusta suurimmaksi osaksi, mutta olen normaalisti pienikokoinen, joten kyllä tää epäilyksiä herättää :D

Yhteistyössä