A
aloittaja olen
Vieras
Palstailin ahkerasti muutama vuosi sitten. Silloin täällä oli vielä elämää, mutta nykyään kun käyn katsomassa, niin hiljaista on. Onko kaikki häipyneet vauvapalstalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Facebookista löytyy aika moni vanha palstalainenkin. Ja FB:ssä on paljon erilaisia aktiivisia ryhmiä, joten en liene ainoa, joka viettää enemmän aikaansa niissä kuin Mitäs Nytillä.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29762623:Hiljentynyt on kyllä tämä, mutta ei vauvakaan ole entisensä. Mistähän ne mammat nykyisin löytyy?
Tosin av:n hiljenemistä nyt ei tarvitse ihmetellä, kun se uudistuksella pilattiin, itsekään en ole sen jälkeen voinut sinne kirjoittaa. Oletan että muillakin on ongelmia ollut. Toivotaan nyt parasta, kun kerran huolletaan, mutta pelkään silti ettei mulla ala toimia vieläkään.
Miten niitä sieltä osaa etsiä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29762655:Facebookista löytyy aika moni vanha palstalainenkin. Ja FB:ssä on paljon erilaisia aktiivisia ryhmiä, joten en liene ainoa, joka viettää enemmän aikaansa niissä kuin Mitäs Nytillä.
Jossain vaiheessa oli siellä oma ryhmänsäkin kaksplussalaisille. En tiedä, onko enää. Moni on kuulemma Äitylit -ryhmässä. Voisin kuvitella, että Kaksplus -lehden tykkääjistäkin löytyy palstalaisia.Miten niitä sieltä osaa etsiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29763191:Jossain vaiheessa oli siellä oma ryhmänsäkin kaksplussalaisille. En tiedä, onko enää. Moni on kuulemma Äitylit -ryhmässä. Voisin kuvitella, että Kaksplus -lehden tykkääjistäkin löytyy palstalaisia.
Heh, on jäänyt multakin liittymättä. On kuullostanut vähän liian palstamaiselta.Mä en kyllä tonne äityleihin aio liittyä, sen verran on tullu luettua esim feissarimokista...![]()