Milloin tästä palstasta on tullut näin tylsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja olen

Vieras
Palstailin ahkerasti muutama vuosi sitten. Silloin täällä oli vielä elämää, mutta nykyään kun käyn katsomassa, niin hiljaista on. Onko kaikki häipyneet vauvapalstalle?

Hiljentynyt on kyllä tämä, mutta ei vauvakaan ole entisensä. Mistähän ne mammat nykyisin löytyy?
Tosin av:n hiljenemistä nyt ei tarvitse ihmetellä, kun se uudistuksella pilattiin, itsekään en ole sen jälkeen voinut sinne kirjoittaa. Oletan että muillakin on ongelmia ollut. Toivotaan nyt parasta, kun kerran huolletaan, mutta pelkään silti ettei mulla ala toimia vieläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29762623:
Hiljentynyt on kyllä tämä, mutta ei vauvakaan ole entisensä. Mistähän ne mammat nykyisin löytyy?
Tosin av:n hiljenemistä nyt ei tarvitse ihmetellä, kun se uudistuksella pilattiin, itsekään en ole sen jälkeen voinut sinne kirjoittaa. Oletan että muillakin on ongelmia ollut. Toivotaan nyt parasta, kun kerran huolletaan, mutta pelkään silti ettei mulla ala toimia vieläkään.
Facebookista löytyy aika moni vanha palstalainenkin. Ja FB:ssä on paljon erilaisia aktiivisia ryhmiä, joten en liene ainoa, joka viettää enemmän aikaansa niissä kuin Mitäs Nytillä.

Kellekään ei enää tapahdu mitään ja jos joku päätää elävöittää palstaa ja keksii jonku maukkaan tarinan niin se tyrmätään ja lytätään heti provona.

Täältä on lähtenyt tosi moni aktiivinen vanha palstalainen, niiden lisäksi osa vanhoista pysyttelee lähinnä noissa pitkissä ketjuissa.i

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29762655:
Facebookista löytyy aika moni vanha palstalainenkin. Ja FB:ssä on paljon erilaisia aktiivisia ryhmiä, joten en liene ainoa, joka viettää enemmän aikaansa niissä kuin Mitäs Nytillä.
Miten niitä sieltä osaa etsiä?

No voi paskan paska. Edelleenkään ei mun kännykällä voi kirjoittaa av:lle, kun kävin kokeilemassa, ja kun tyhjentelin historiaa ja evästeet, niin en saa tätäkään palstaa nyt entiselleen!

Täällä ei enää keskustella vaan hyökätään päälle jos ei olla samaa mieltä asioista. Hyvin henkilökohtaisia loukkauksia ja nälvimistä pitkään, suoranaista ilkeää kiusaamista jos sanoo oman mielipiteensä ja puolustaa sitä.

Kuka sitä haluaa... Mielummin sitten omalla nimellä muualla jotta jokaisen pitää seistä omien sanojensa takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29763191:
Jossain vaiheessa oli siellä oma ryhmänsäkin kaksplussalaisille. En tiedä, onko enää. Moni on kuulemma Äitylit -ryhmässä. Voisin kuvitella, että Kaksplus -lehden tykkääjistäkin löytyy palstalaisia.

Mä en kyllä tonne äityleihin aio liittyä, sen verran on tullu luettua esim feissarimokista... :D

Viime eduskuntavaalien alla täältä lähti paljon keskustelua ja keskustelijoita, kun palsta oli viikkokausia tukossa persupropagandasta. Tai sitten palsta hiljeni sattumalta samaan aikaan.

Yhteistyössä