milloin tai miten sitä ihminen tajuaa että kaikki ei ole kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
siinäpä se kysymys olikin.
olen nytten reilusti yli vuoden ollut jotenkin outo,en todellakaan oma itseni.
olen huomannut että hermoni ei enää kestä mitään.
maailmani sortuu pienistäkin pettymyksistä,se voi hetkessä sortua vaikka siitä että kynäni ei toimi.
olen hyvin itku herkkä, itkettää mutta itku ei tule vaikka pala kurkussa kokoajan onkin.
minulla on ihan outoja kipuja
olen kokoajan väsynyt eikä mikään enää kiinnosta samalla tavalla kun ennen.
tuntuu että kaikki ihmiset vihaavat minua (vaikka tiedän että niin ei ole)
tunnen kokoajan huonoa omatuntoa ja tunnen olevani huono äiti.

olen käynyt psykologin juttusilla jo ainakin 6 kk, olen kokeillut kolmea eri mielialalääkettä eikä mikään ole auttanut.
en jaksa enää tätä miettimistä että mikä minua vaivaa,miksen enää ole oma iloinen itseni. olen pettynyt koko elämään.
en jaksa enää. voisiko joku yrittää etes auttaa minua?

Saisitko lapsesi jonnekin hoitoon vaikka vähän pidemmäksikin aikaa? Tuntuu että sinun täytyisi saada nukkua paljon ja olla tekemättä mitään. Minua helpotti kun tein noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Saisitko lapsesi jonnekin hoitoon vaikka vähän pidemmäksikin aikaa? Tuntuu että sinun täytyisi saada nukkua paljon ja olla tekemättä mitään. Minua helpotti kun tein noin.

ikävä kyllä meidän tilanteessa tuo on mahdotonta :(

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:

ikävä kyllä meidän tilanteessa tuo on mahdotonta :(

Onhan niitä perhekoteja yms. varmasti saat lapsille paikan jos vain haluat. Tiedän että on vaikeaa laittaa lapset hoitoon pidemmäksi aikaa mutta nyt täytyy ajatella omia voimavaroja. Lapset voi hyvin jos äiti voi hyvin!

Yhteistyössä