Milloin tää vuoto loppuu? Yltyy vaan! X(

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Kirosin täällä jo eilen.

Cerazettejä söin 2vk. Viikon käytön jälkeen alko vuoto, viime perjantaina otin viimesen pillerin mut vuoto vaan jatkuu. Tuntuu, et yltyy vaan.

Onko kellään mitään kokemuksia? Milloin vois odottaa helpotusta?

Imetän siis ja synnytyksestäki alle 3kk, ni en usko et tällä vuodolla olis mitään tekemistä menkkojen kanssa. Ja jälkivuoto loppu yli 2kk sitte.

:x :x :x

Mulla loppui kahden viikon päästä lopettamisesta. Sain lääkärltä cyklocapron-lääkityksen jotta vuoto loppuis.
En kyllä ikinä enää suostuis noita e-pillereitä syömään.

cerazetteja saa käyttää imetyksen aikana. mä aloin syömään kun vauva nyt 5kk ja mulla alko vuoto viikon päästä ja on nyt vuotanu reilun viikon.. just mietin kauan vielä jatkan. tää ei kyl auta ap:ta mutta nostelen jos ois jollain muullakin kokemuksia.

mulla alkuun vuodot oli aika niukkoja mut kesti kans kauan kunnes sit yhtäkkiä loppuivat kokonaan ja olinkin ilman menkkoja yli 4vuotta ( ei ollut kyl ikävä yhtään ). sit taas alkoi se jatkuva pieni tiputtelu ja vaihdoin normi e-pillereihin. et sinänsä mun kokemus oli ihan ok ja aion kyllä ottaa nuo taas sitten kun imetän.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Cerazettejä söin 2vk. Viikon käytön jälkeen alko vuoto, viime perjantaina otin viimesen pillerin mut vuoto vaan jatkuu. Tuntuu, et yltyy vaan.

:attn: :attn:

Niin, siis kauan kesti vuoto lopetuksen jälkeen? :$

Se n. 6 päivää =)

Joo, kiitos! :) Sun vastauksen huomasin, yritin noita muita vielä herätellä. :whistle: ;)

Yhteistyössä