Milloin seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymyksesi kuvastaa lapsellista elämänasennetta.

Kun puhutaan miehen haluttomuudesta, asenne on hiukan toinen.
En minä ainakaan voisi olla 8 kk ilman, jos se mieheltäni olisi kuitenkin fyysisesti mahdollista.
Onko se lapsellista?

*muoks* Riippuu tietysti siitä, sattuuko olemaan parisuhteessa. Siitähän ei ollutkaan mitään puhetta =)
Harva varmaan lähtee parin viikon kuluessa synnytyksestä satunnaista seksikumppania metsästämään.

Viimeksi muokattu:
miten voiolla 8kk ilman???

Mulla ei seksi fyysisesti onnistunut, eli kyseessä ei ollut tietoinen valinta. Kai se sitten kävi lopulta psyykenkin päälle. Onneksi olemme muutenkin läheisiä ja helliä miehen kanssa, joten emme aivan lopullisesti etääntyneet tuonakaan aikana. Plus että meillä oli muutakin mietittävää ja tekemistä elämässä sinä aikana. =)

• Tykkää
Reactions: Lex ja soja
Ekan synnytyksen jälkeen meni n.3viikkoa ennen kuin "uskalsin".
Mulla on ollu kummallakin kerralla synnytyksen jälkeen hirveet seksihalut heti, en tiiä johtuko hormooneista vai mistä. Mutta sit ne halut hävis kyllä parin kk:n päästä kokonaan vähäks aikaa.
Toka synnytys (kaksoset!) oli helppo ja nopea, ekasta supistuksesta n.8h, enkä revennyt ollenkaan. Olo oli heti mtä mainioin..
Harrastettiin seksiä 6pv synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan...;25552856:
synnytyksen jälkeen??

Milloin te olette ekan kerran?

Kuka vitun pervo Haluaa seksiä synnyttäneen naisen kanssa?

Joku fetissi sekin kai on.

Luultavimmin pakosta.

Jos mies saa valita, se ei valitse synnyttänyttä.

Ja tämä totuus ei pala tulessakaan.

Meillä meni kivun takia yli puoli vuotta ennen kuin pystyimme rennosti entiseen tapaan harrastamaan seksiä. Seksiä yritettiin ensimmäisen kerran jo pari viikkoa synnytyksestä. Ei onnistunut. Mies pystyi laittamaan vehkeen sisään melko kivuttovasti, mutta sitä ei pystynyt riittävän voimakkaasti liikuttamaan. Ensimmäinen puolivuotta käytettiin erilaisia apuvälineitä joilla orgasmin sai vähällä liikkeellä. Tämä oli yksi parhaista: http://www.seksikutsut.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=7071533 Tuolla sivulla sanotaan että patterit kestäisi 20min. Meillä ei ole kymmenien käyttökertojen jälkeenkään patterit vielä loppuneet. Perhosen näköinen klitoriskiihotin toimi hyvin itselle silloin kun mies oli takana. Miehelle siitä ei ollut iloa, ja hänen oli vaikea saada orgasmia koska ei voinut liikkua riittävän voimakkaasti.

esikoinen ja 2 viikkoa. ja oli tehty episiotomia ja laitettu tikit. mut ne oli sulanu jo tossa ajassa. sou bäääd :) paikkoihinkaa ei sattunu yhtään, ei ne yhtä tiukat ollu kun ennen.
muutaman viikon kuluessa alakerta oli ennallaan tiukkuuksineen päivineen.
taino onhan sielä joku sellanen pieni kova kohta joka jäi ilmeisesti yhdestä tikistä, siitä jossa oli se solmu tms? mut se ei vaivaa mua eikä gyne oo siit mitään sanonu.
nyt synnytyksestä vuosi