milloin seksiä synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ek
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ek

Vieras
tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että millos muut on aloittaneet seksin synnytyksen jälkeen...

ollaanko me ainoita, jotka on odottaneet näin kauan. synnytyksestä siis 5.5kk eikä olla kokeiltu seksiä vielä.

hmm. esikoisesta meni 6 viikkoo kun tuli jälkivuoto ja menkat heti siihen perään....
kakkosesta 1kk
kolmosesta tais olla kans siellä 1kk kieppeillä muutamia päiviä yli.

esikoisen kans meni 1kk kun oli niin tikattu ettei pystynyt aikaisemmin ja toisen kans 2vk, oli ihan oma aloite tähänkin, tuumasin et jospas kokeiltaisiin ;)
mutta näin meillä, seksin pitää olla kivaa ja ihanaa, ei mitään pakkopullaa. kannattaa tietysti keskustella kumppanin kanssa asiasta ettei hän vallan hermostu..
jos kuitenkin ilman seksiä ollaan, niin huolehtikaa silti hellyydestä ja muuten rakkaudesta <3 kyllä se seksi vielä joskus palautuu kun siltä alka tuntumaan.

Ensimmäisen lapsen jälkeen vähän reilu kuukausi, toisen jälkeen 2 vko. Jotenkin se homman aloitus toisen lapsen kohdalla oli paljon helpompaa :) ei tarvinnut jännittä kelpaako miehelle ja haittaako jos vähän jotain arpia tjsp on ilmestyny

Miettiikö joku oikeasti tyyliin "kelpaako miehelle"? Apua. Itseä ei liiemmälti huvittanut ja se riitti syyksi, jalkovälissä kävi ihan riittävästi ihmisiä ja tavaraa silloin synnytyksessä monen kuun tarpeiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Miettiikö joku oikeasti tyyliin "kelpaako miehelle"? Apua. Itseä ei liiemmälti huvittanut ja se riitti syyksi, jalkovälissä kävi ihan riittävästi ihmisiä ja tavaraa silloin synnytyksessä monen kuun tarpeiksi.

Tähän on helppo yhtyä;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä olen miehelle kyllä sanonut, että seksiä voidaan harrastaa jos hän haluaa, mutta sanoi haluavansa odottaa siihen saakka, että minulla halut palaavat.

Miksi ja miten kukaan tällaista tekee? Rakkaudesta kai, mutta silti. Jotain omanarvontuntoa hormoonihöyryissäkin sentään kehiin.
Jos seksiä haluaa vain toinen ja toinen suostuu -mistä, säälistä?-, niin eikös se ole kenestäkään muusta outoa? Ja kuka mies sellaista haluaisi?

Yhteistyössä