alkuperäiselle vastaus:
Seksi alkanee hiipua heti kun menee yhdessä asumaan saman katon alle ,tai jos ottaa palan siitä kuuluisasta kakusta,eli hääkakku.
Olen huomannut sukulaisista/ystävä/kaveri/tuttu/työtovereiden suhteista että se hääkakku pilaa kaiket,vetovoima ainakin haihtuu kuin pierun tuuleen se on varma.ainakin enemmistöllä menee noin jotka elää pitkässä parisuhteessa.
ja sitten alkaa tekee mieli sitä vierasta lihaa.( varsinkin miehet)
mikä ilusio hä? onpa ihanaa elää parisuhteessa.
But,aika normaalia eikö vain? ettei tee seksiä oman partnerin kaa enää mieli jos ollaan jo monta vuotta yhdessä?
Ainakin enemmistöllä menee noin.suhteen alussa on aina ihanaa mutta,vetovoima haihtuu melkein ihan kaikilla pareilla.
Tuon takia en halua enää ikinä asua kenenkään miehen kanssa yhdessä,olla sinkku on hauskempaa!
sinkkuna: Ulkomuoto parantuu silmissä,heti kun jätin miehen ja mieli on iloinen ja pysyy iloisena,ei tarvitse enää stressaa.
ja ulkomuoto ei mene perseelleen yhden tyypin takia.päivastoin menee paremmin kuin koskaan ennen,pidän nyt hauskaa ja nautin siitä mitä itse haluan,senkä miehistä ;-)
Mun mielestä parisusuhde on iluusio. kestää vain aikansa niin kauan kun se vetovoima piisaa molempien välillä niin,menee hyvin,jos se loppuu. suhteesta ei tule enää mitään ei ainakaan seksin suhteen. ollaan kavereita ,ja oman " kaverin" kanssa ei tee mieli sextailla.