Milloin Sauli Niinistö oli yh? Mihin vaimo kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinistö meni naimisiin vuonna 1974 Marja-Leena Niinistön (o.s. Alanko) kanssa. Tästä liitosta syntyi kaksi lasta (Nuutti, s. 1975 ja Matias, s. 1980). Marja-Leena Niinistö menehtyi liikenneonnettomuudessa vuonna 1995. Myöhemmin Sauli Niinistö seurusteli kulttuuriministerinäkin toimineen keskustan kansanedustaja Tanja Karpelan kanssa muutaman vuoden. He kihlautuivat loppuvuodesta 2003[32], mutta kihlaus purkautui seuraavana vuonna.[34] Niinistö avioitui Kokoomuksen määräaikaisen viestintäpäällikkö Jenni Haukion kanssa 3. tammikuuta 2009 Reposaaren kirkossa Porissa.[35] Niinistöstä tuli isoisä 7. joulukuuta 2009.[36]

No ei ole kovettanut. Voin sen sanoa, koska tunnen hänet. Hän myös huolehtii lähimmäisistään ja vieraammistakin. Esimerkiksi isoäidistäni, joka kauan sitten asui hänen naapurissaan. Hän ei vaan ole sellainen kansanlipoja.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä luulen, että Sauli on näitä, jotka hiljaisuudessa tekee niitä hyviä tekoja pitämättä siitä isoa meteliä. Hän on lahjoittanut huomattavia summia hyväntekeväisyyteen vuosia ennen näitä vaaleja. Ja on jättänyt sen yli 7000€/kk eläkkeensä nostamatta. Ihan oikeesti. Mitä tekee Haavisto? Mä en ole mistään lukenut minkään moisesta hyväntekeväisyydestä tai oikeestaan mistään, mikä kertoisi niistä pehmeistä arvoista, joita hänellä väitetään olevan. Mä en usko puheisiin vaan tekoihin.

Missä on Haaviston "pehmeät" teot? Paskaa on helppo puhua. Etenkin vaalien alla.

[QUOTE="vieras";25511491]Mä luulen, että Sauli on näitä, jotka hiljaisuudessa tekee niitä hyviä tekoja pitämättä siitä isoa meteliä. Hän on lahjoittanut huomattavia summia hyväntekeväisyyteen vuosia ennen näitä vaaleja. Ja on jättänyt sen yli 7000€/kk eläkkeensä nostamatta. Ihan oikeesti. Mitä tekee Haavisto? Mä en ole mistään lukenut minkään moisesta hyväntekeväisyydestä tai oikeestaan mistään, mikä kertoisi niistä pehmeistä arvoista, joita hänellä väitetään olevan. Mä en usko puheisiin vaan tekoihin.

Missä on Haaviston "pehmeät" teot? Paskaa on helppo puhua. Etenkin vaalien alla.[/QUOTE]

Vaikeempi antaa suuria summia, kun ei kellu rahoissa..

Mutta oikeesti MIKSI pitää lähteä loanheittolinjalle?

tarina_niinisto3_0812TM_pd.jpg

[QUOTE="vieras";25511491]Mä luulen, että Sauli on näitä, jotka hiljaisuudessa tekee niitä hyviä tekoja pitämättä siitä isoa meteliä. Hän on lahjoittanut huomattavia summia hyväntekeväisyyteen vuosia ennen näitä vaaleja. Ja on jättänyt sen yli 7000€/kk eläkkeensä nostamatta. Ihan oikeesti. Mitä tekee Haavisto? Mä en ole mistään lukenut minkään moisesta hyväntekeväisyydestä tai oikeestaan mistään, mikä kertoisi niistä pehmeistä arvoista, joita hänellä väitetään olevan. Mä en usko puheisiin vaan tekoihin.

Missä on Haaviston "pehmeät" teot? Paskaa on helppo puhua. Etenkin vaalien alla.[/QUOTE]

Taidat olla oikeassa.

[QUOTE="vieras";25511534]Vaikeempi antaa suuria summia, kun ei kellu rahoissa..

Mutta oikeesti MIKSI pitää lähteä loanheittolinjalle?[/QUOTE]

Mikä on lokaa?

Totuushan se on, että vaalien alla puhutaan paskaa ja luvataan liikaa. Näin se menee suurimmalla osalla ehdokkaista. Siksi mä kaipaan puheiden sijaan tekoja.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="Vieras";25511611]Mikä on lokaa?

Totuushan se on, että vaalien alla puhutaan paskaa ja luvataan liikaa. Näin se menee suurimmalla osalla ehdokkaista. Siksi mä kaipaan puheiden sijaan tekoja.[/QUOTE]

Samaa mieltä kyllä. Minua ainakin kiinnostaa mitä ehdokkaat tekevät rahoillaan. Koska itse arvostan hyväntekeväisyyttä niin se on avainasemassa. Ei kuitenkaan se, että onko määrät taivaallisia vai pienempiä vaan se, että ei olla unohdettu sitä joka apua tarvitsee.

Kun Niinistön vaimo kuoli auto-onnettomuudessa, siitä oli tosi isot etusivun lööpit iltapäivälehdissä.

Olin silloin lukion vikalla, muistan asian tosi hyvin.

Eli sen vaimon auto ajautui loivassa mutkassa päin vastaantulevaa autoa. Talvella.

QUOTE]

Niin, Saulille 7000€ on sama kuin monille 7€.

MInä olen sitä mieltä, että jos on ylimääräistä ja sillä voi ilahduttaa sitä jolla on huonommin asiat kuin minulla niin annan sen hänelle, oli raha sitten 1e tai 1000e. Tärkeää on välittää toisesta. Minusta on kamala kuunnella kun mikään apu ei tunnu enää riittävän....yleensä niille jotka eivät oikeasti apua tarvitse..

Niin. Jättänyt nostamatta. Vielä. Eli ne rahat kyllä odottavat Saulia siellä. Eri asia, jos nostaisi ja lahjoittaisi pois. Mitä ei tietenkään tarvitse tehdä, jos ei halua.

QUOTE]

Niin, Saulille 7000€ on sama kuin monille 7€.

Tämä on se asenne, jota minä en ymmärrä alkuunkaan. Sillä aikaa, kun sinä ja monet muut vaan roikutta palstoilla jauhamassa paskaa, Sauli ja kumppanit ovat tehneet TÖITÄ. Siinä ei ole tunteja laskettu, varmasti on monet viikonloput ja juhlapyhät menneet töissä, kun on ollut jokin kriisi päällä.

Jos Sauli on opiskellut ja tehnyt koko ikänsä niska limassa töitä, niin eikö siitä saisi saada kunnon palkkaa? Hän on vastuunsa kantanut selkä suorana ja palkkansa sekä eläkkeensä ansainnut.

Mene sinäkin Ken guru vaan töihin ja tule vasta sen jälkeen urputtaan asioista.

Taitaa olla niinistön kamppanjaväki soluttautunut tällekin palstalle!!

Alkuperäinen kirjoittaja oho tännekin;25511920:
Taitaa olla niinistön kamppanjaväki soluttautunut tällekin palstalle!!
Eipäs ole. Onnistuinko niin hyvin, että kuulosti ammattilaiselta :)

Mä olen ihan tavallinen äiti ja tällä hetkellä sairaslomalainen, joten on jonkin verran aikaa miettiä, hakea tietoja ja kirjoitella tännekin.

Ei ole Saulin elämä ollut helppoa. Kuinka moni menettänyt aviopuolisonsa sekä ollut järkyttävässä katastrofissa lastensa kanssa ja vielä selvinnyt sieltä? Ja varmasti on paljon muitakin vastoinkäymisiä joista ei julkisuudessa tietoa. Kahta lastakaan ei helppoa yksin kasvattaa ja oikein hyvin Sauli senkin työn tehnyt. Jokaisella meistä on varmasti tekoja joista ei ole ylpeä, näin varmasti Niinistöllä sekä Haavistolla. Saulille menee kuitenkin mun ääni. Vahva kaveri jolla elämän kokemusta.Varmasti pärjää maailmalla edustamassa Suomea.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Yhteistyössä