Milloin sanoisit että sua häiritään? Siis millaista on häirintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua häiritsee naapurin ukon navan alapuoliset jutut! On ihan ok tyyppi ja jutellaan rajan yli niitä näitä, kunnes, AINA sen jutut kääntyy seksistisiksi! Mä olen tähän asti suhtautunut neutraalisti mutta jossain vaiheessa mitta täyttyy! Kuvottavaa ja idioottinmaista!

Mulla on kännykkähäirikkö. Joku soittelee tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan ei puhu mitään kuuntelee vaan. On soitellut jo noin 3kk ja en pitkään aikaan ole enää vastannut tuntemattomiin puheluihin(mulle ei yleensä tule puheluita tuntemattomistanumeroista, koska mulla on markkinointiesto). Välillä soittaa monta kertaa päivässä, mutta yleensä kerran vuorokaudessa. Ottaa aivoon, mutta ei oo oikein mitään tehtävissä.

Ei oo viel tullu vastaan häirintää tai sitten mulla asenne kohdallaan?
Ellei sitten lasketa lasten kavereiden häiritsevää puhelinterrorismia, kun kaikille ei ole opetettu kuinka puhelimessa käyttäydytään ja asiat puhutaan kerralla eikä soitella kymmentä kertaa viiden minuutin välein eri asiaa toimittaen. Kalliiksi tulee vaan vanhemmille makssaa turhista puheluista...

Kännykällä hairitsee se, että jatkuvasti soitellaan häirikköpuheluita tai lähetetään häirikköviestejä, soitellaan jatkuvasti ja esim. keskellä yötä. Netissä häiritsee se, jos lähetetään jatkuvasti jotain häiriöviestejä sähköpostiin. Kotona häiritsee jos joku tuppautuu kylään tai pyörii tai päivystää kodin lähettyvillä, uhkailee tai käyttäytyy sopimattomasti. Töissä häiritsee jos ei anneta työrauhaa, vaan vahditaan ja arvostellaan.

Yhteistyössä