Milloin saitte ensisuudelmanne?

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
14-vuotiaana Teneriffalla. Kundi oli 21-vuotias Carlos, johon olin tulisesti ihastunut. B)
Tästä tuli mieleen se Tarharyhmän vanha biisi.. "..Espanja on kuuma maa missä lauletaan, miehillä on tummat silmät ja ne osaa rakastaa, sinne lähdin, sinne pääsin, siihen heti hullaannuin. näin tummat silmät Carlosin ja rakastuin..." Muistaaks kukaan??

Mutta asiaan. Olin 12v ja leirillä suuren ihastukseni kanssa. Oli tosi kömpelö suudelma, mut olipa kumminkin. :heart: :$ :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Varmaan joskus kuudennella luokalla.. ja joo. "seukattiin" muka sen pojan kanssa.. KOLME VIIKKOA! :eek: Niin ja muuten tytsi-89 olisitko kiinnostunut siitä logopedian pääsykoekirjasta? :xmas:
Mikä pääsykoekirja se siis olikaan? :D Tarvitsen 2 kirjaa: Joku ihmisen anatomia tms. ja kielen ja kommunikoinnin häiriöt =)

No mulla on itellä tuo anatomia&fysiologia nyt opiskelun alla koulussa.. että siitä en luovu! (Oli muuten sika kallis! |O ) ..ja tuo jonka voisin sulle myydä on sellainen ku KOMMUNIKOINNIN HÄIRIÖT: syitä, ilmenemismuotoja ja kuntoutuksen perusteita. Mun mielestä se on just tuo minkä tarvit.. tai tuskin ne nyt ihan joka uosi noita muuttaa.. ja tuo painos on vuodelta 2006.
Mitä se maksoi alunperin ja mitä pyydät siitä? =)
LAITOIN YV:tä!

 

Yhteistyössä