Milloin saitte ensisuudelmanne?

Kolmannella luokalla luokkatoveri pussasi poskelle. :xmas:

No okei, ei lasketa sitä, hmmm... se taisi olla eräissä bileissä eräs toinen luokkatoveri, seiskaluokalla kai, joka sammutti vessasta valot ja suuteli pimeyden turvin. :) (jaa mitä vessassa? no tupakalla tietty)
 
vieras
olin 17-vuotias ja pääsin baariin sisälle,siellä tutustuin sellaseen kolmekymppiseen mieheen joka sitten anto mulle mun ensimmäisen suudelman..joo-o ei ehkä ihan sellanen tapaus mitä olin kuvitellu että eka kerta on mutta,noh olin nuori ja typerä ja sain myöhemmin tietää että tää mies on naimisissa
 
Vanilja
Umpikännissä eräältä Pasilta. Kauheet mustelmat jäi kaulaan, ja äiti sai hirveän kohtauksen aamulla, kun pyörryin keittiöön, löin otsani, piti mennä kauas lääkäripäivystykseen, ja piti lähteä ostamaan valkeita rippivaatteita, ja sit se näki ne imutusjäljet... oi että sitä nuoruuden ihanuutta. Että oli hauska ostosreissu. Edelleen arpi muistona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Varmaan joskus kuudennella luokalla.. ja joo. "seukattiin" muka sen pojan kanssa.. KOLME VIIKKOA! :eek: Niin ja muuten tytsi-89 olisitko kiinnostunut siitä logopedian pääsykoekirjasta? :xmas:
Mikä pääsykoekirja se siis olikaan? :D Tarvitsen 2 kirjaa: Joku ihmisen anatomia tms. ja kielen ja kommunikoinnin häiriöt =)

 
mä olin tulossa fani-bussilla turusta helsinkiin. oltiin oltu lätkämatsissa. siel oli yksi ihana poika,jonka kans meillä oli sellaista kipinää ollut jo jonkin aikaa. se vaan tuli ja suuteli (tai pussasi) ja mumisi jotain,et voitto suukko oli antamatta :D
olisinko mä ollut tuolloin 16v.
 
15-vuotiaana linja-autoasemalla.. poika oli kaverini poikakaverin kaveri, johon olin juuri tutustunut ja suukko tapahtui vain, koska kaverini vähän painosti.. no, mentiin paikalliseen nuorten discoon, me kuljettiin jopa käsi kädesssä, mutta sitten tämä tyyppi jätti mut, ku lähti käymään jossain ja eikä tullut takaisin.. ilta meni pilalle, vaikka kaverini yritti saada minut sit kiinnostumaan toisesta tyypistä.. semmoinen oli minun ensi suukko..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Varmaan joskus kuudennella luokalla.. ja joo. "seukattiin" muka sen pojan kanssa.. KOLME VIIKKOA! :eek: Niin ja muuten tytsi-89 olisitko kiinnostunut siitä logopedian pääsykoekirjasta? :xmas:
Mikä pääsykoekirja se siis olikaan? :D Tarvitsen 2 kirjaa: Joku ihmisen anatomia tms. ja kielen ja kommunikoinnin häiriöt =)

No mulla on itellä tuo anatomia&fysiologia nyt opiskelun alla koulussa.. että siitä en luovu! (Oli muuten sika kallis! |O ) ..ja tuo jonka voisin sulle myydä on sellainen ku KOMMUNIKOINNIN HÄIRIÖT: syitä, ilmenemismuotoja ja kuntoutuksen perusteita. Mun mielestä se on just tuo minkä tarvit.. tai tuskin ne nyt ihan joka uosi noita muuttaa.. ja tuo painos on vuodelta 2006.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Varmaan joskus kuudennella luokalla.. ja joo. "seukattiin" muka sen pojan kanssa.. KOLME VIIKKOA! :eek: Niin ja muuten tytsi-89 olisitko kiinnostunut siitä logopedian pääsykoekirjasta? :xmas:
Mikä pääsykoekirja se siis olikaan? :D Tarvitsen 2 kirjaa: Joku ihmisen anatomia tms. ja kielen ja kommunikoinnin häiriöt =)

No mulla on itellä tuo anatomia&fysiologia nyt opiskelun alla koulussa.. että siitä en luovu! (Oli muuten sika kallis! |O ) ..ja tuo jonka voisin sulle myydä on sellainen ku KOMMUNIKOINNIN HÄIRIÖT: syitä, ilmenemismuotoja ja kuntoutuksen perusteita. Mun mielestä se on just tuo minkä tarvit.. tai tuskin ne nyt ihan joka uosi noita muuttaa.. ja tuo painos on vuodelta 2006.
Mitä se maksoi alunperin ja mitä pyydät siitä? =)

 

Yhteistyössä