I
innokas tikuttaja
Vieras
Olin omalla lääkärillä keskiviikkona ihan migreenin takia vain ja kerroin, että tässä on yritetty raskautumista jo elokuulta ja ehdin jo toivoa, että nyt olis osunut kohille kun menkata myöhästy ja muut oireet päälle. Lääkäri sanoi saman minkä tiesinkin, että kyseessä oli varmaan näitä biokemiallisia raskauksia, jotka päättyvät syystä tai toisesta ja kuukautiset tulevat sitten vain myöhässä. Hedelmöittymisistä 50% päättyy tälläisiin "keskenmenoihin."
Hyvää oli kuitenkin se, että koska olen 27 ja ollut endometrioosi epäilyjen takia tutkimuksissa kesällä-08 kätilöopistolla, niin lääkäri sanoi, ettei enää tarvi/kannata odottaa, vaan lähete laitettiin heti vetämään ja labrakokeet PRL ja TSH otettiin jo keskiviikkona.
Outoa kyllä, että vaikka vuodinkin tiistain ja keskiviikon ja tänään tiputtelen, niin oksensin tänäänkin aamupalan ja närästys/kuvotus jatkaa kulkuaan...ehkä mulla on sitten vain niin paha mieli, että voin pahoin.
Hyvää oli kuitenkin se, että koska olen 27 ja ollut endometrioosi epäilyjen takia tutkimuksissa kesällä-08 kätilöopistolla, niin lääkäri sanoi, ettei enää tarvi/kannata odottaa, vaan lähete laitettiin heti vetämään ja labrakokeet PRL ja TSH otettiin jo keskiviikkona.
Outoa kyllä, että vaikka vuodinkin tiistain ja keskiviikon ja tänään tiputtelen, niin oksensin tänäänkin aamupalan ja närästys/kuvotus jatkaa kulkuaan...ehkä mulla on sitten vain niin paha mieli, että voin pahoin.