se olis vasta joulukuun lapsia... riippuu tietty kierrosta hiemanAlkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Maalis-huhtikuun vaihteessa... Taitas olla aika tarkkaan...
kauriit on parhaita :saint: mutta en kyllä alkais horroskoopin perusteella tollee suunnitteleeAlkuperäinen kirjoittaja äippänä:Miksi pitää olla juuri kauris? Mulle ainaki on ihan se ja sama, mitä horoskooppia mun lapseni ovat.
Eihän tuo mikään keskonen oo, jos laskettuaika olis tammikuun alkupuolella.Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Entäs jos syntyy keskosena 21.12?
Ja yllätys jotenkin että me ollaan just tässä pinossa vinkkejä jakelemassaAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Maaliskuun lopussa on tuo sälli alkunsa saanut ja syntyi tammikuussa.
voisi olla mustakin ihan hyvä idea toi.....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos kävisit vaan ostamassa lelukaupasta babybornin...?
illan paras ehdotus!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos kävisit vaan ostamassa lelukaupasta babybornin...?
*repskops* Osuvasti sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos kävisit vaan ostamassa lelukaupasta babybornin...?
No tää kysymys oli ihan selkeesti meitä vartenAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja yllätys jotenkin että me ollaan just tässä pinossa vinkkejä jakelemassaAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Maaliskuun lopussa on tuo sälli alkunsa saanut ja syntyi tammikuussa.
Mulla oli laskettu aika 26.12., mutta arvasin, että tammikuulle menee. Pääsiäisenä vissiin hommailtu...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja yllätys jotenkin että me ollaan just tässä pinossa vinkkejä jakelemassaAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Maaliskuun lopussa on tuo sälli alkunsa saanut ja syntyi tammikuussa.
koska ne on parhaita ja haluan yrittää jos lapsi sattuisi syntymään isänsä syntymäpäiväksi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:Miksi pitää olla juuri kauris? Mulle ainaki on ihan se ja sama, mitä horoskooppia mun lapseni ovat.