Milloin on liian myöhäistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taateli81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taateli81

Uusi jäsen
20.04.2010
24
0
1
En ole varma, mutta luulen, että ovulaatio oli eilen, enkä saanut äijää innostumaan petipuuhista, kun telkkarista tuli jalkapalloa, joka oli tietysti ehdottomasti katsottava...

Mitä luulette, onko tänään jo liian myöhäistä, jos illalla touhuilisi? Mikä se olikaan se aika, jonka munasolu säilyy hedelmöityskykyisenä ovulaation jälkeen?

Kyllä ärsyttää, jos tämä kierto meni ohi telkkarin tölläämisen takia! :'(
 
:hug:

Varmahan ei voi olla oviksen ajankohdasta. Voi olla, että olisi ollut myöhäistä jo eilen, voi olla, ettei ole myöhäistä vielä huomennakaan. Joten ehdottomasti yritätte tänään(kin) jos onnistuu! :)
 

Similar threads

Yhteistyössä