Milloin olette..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Mä oon viidennellä kuulla,eikä vielä olla ajateltu hankkia mitään. Ehtii vielä vaikka mitä. Ite oon kyllä kutonut paljon vaatetta pikkuiselle,niin kun tein esikoiselekin aikanaan.

itsekin olen viidennellä kuulla ja eilen käytiin miehen kanssa vaunuja katselemassa.
Mietin,että pitäisikö odotella ainakin tuo kahden vkon päästä olevan rakenne ultran yli.

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Ensimmäiselle hankin jotain jo ennen kuin olin edes raskaana :D
Mä oon aika yli-innokas aina hankkimaan kaikkea ja kuopuksellekin haettiin vaunut rv 16...

Haluaisin myös ajoissa hankkia kaikki,mutta toisaalta pelottaa en tiedä miksi..
Siksi kyselenkin kun en muista yhtään missä vaiheessa rupesin esikoiselle ostelemaan tarvikkeita,hyvssä ajoin se kuitenkin oli=)

muutama kuukausi ennen laskettua aikaa.. onhan se hyvä olla kaikki kunnossa ennen vauvan syntymää mutta ei siitä stressiä tarvii ottaa.. yksi mun tuttu ei ole vieläkään järjestellyt ja hankkinut kaikkia tavaroita vaikka vauva on jo yli 1kk vanha..se menee vähän yli ymmärryksen..

Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:
Mä oon viidennellä kuulla,eikä vielä olla ajateltu hankkia mitään. Ehtii vielä vaikka mitä. Ite oon kyllä kutonut paljon vaatetta pikkuiselle,niin kun tein esikoiselekin aikanaan.

itsekin olen viidennellä kuulla ja eilen käytiin miehen kanssa vaunuja katselemassa.
Mietin,että pitäisikö odotella ainakin tuo kahden vkon päästä olevan rakenne ultran yli.

Mitä vaikutusta rakenneultralla on hankintoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:

Mitä vaikutusta rakenneultralla on hankintoihin?

Ihan vaan se,että näkisi kaiken olevan kunnossa..
Np ultrassa oli kaikki kyllä ok.
Olen kai hieman säikky...=(

Ekasta hankin jo tosi ajoissa.
Nyt odotan toista viikolla 28 ja kaikki vaatteet oon pessy kaappeihin,vaunut ostettu..
Viel pitäis sänky kattoo tuolt varastosta missä kunnossa se on ja patja ja reunapehmuste ostaa. Alkaakin melkein kaikki sit jo olemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Ekasta hankin jo tosi ajoissa.
Nyt odotan toista viikolla 28 ja kaikki vaatteet oon pessy kaappeihin,vaunut ostettu..
Viel pitäis sänky kattoo tuolt varastosta missä kunnossa se on ja patja ja reunapehmuste ostaa. Alkaakin melkein kaikki sit jo olemaan :)

En tiedä miksi sitä itse on niin säikky tätä toista odottaessa.
Esikoinen on nyt 6-vuotias.
Kai pitäisi vaan kuunnella sydäntään..

Kuumimmat

Yhteistyössä