O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Mä oon viidennellä kuulla,eikä vielä olla ajateltu hankkia mitään. Ehtii vielä vaikka mitä. Ite oon kyllä kutonut paljon vaatetta pikkuiselle,niin kun tein esikoiselekin aikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Ensimmäiselle hankin jotain jo ennen kuin olin edes raskaana![]()
Mä oon aika yli-innokas aina hankkimaan kaikkea ja kuopuksellekin haettiin vaunut rv 16...
Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Mä oon viidennellä kuulla,eikä vielä olla ajateltu hankkia mitään. Ehtii vielä vaikka mitä. Ite oon kyllä kutonut paljon vaatetta pikkuiselle,niin kun tein esikoiselekin aikanaan.
itsekin olen viidennellä kuulla ja eilen käytiin miehen kanssa vaunuja katselemassa.
Mietin,että pitäisikö odotella ainakin tuo kahden vkon päästä olevan rakenne ultran yli.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Mä oon viidennellä kuulla,eikä vielä olla ajateltu hankkia mitään. Ehtii vielä vaikka mitä. Ite oon kyllä kutonut paljon vaatetta pikkuiselle,niin kun tein esikoiselekin aikanaan.
itsekin olen viidennellä kuulla ja eilen käytiin miehen kanssa vaunuja katselemassa.
Mietin,että pitäisikö odotella ainakin tuo kahden vkon päästä olevan rakenne ultran yli.
Mitä vaikutusta rakenneultralla on hankintoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Ekasta hankin jo tosi ajoissa.
Nyt odotan toista viikolla 28 ja kaikki vaatteet oon pessy kaappeihin,vaunut ostettu..
Viel pitäis sänky kattoo tuolt varastosta missä kunnossa se on ja patja ja reunapehmuste ostaa. Alkaakin melkein kaikki sit jo olemaan![]()