Milloin olette viimeksi itkeneet ja miksi?

ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O

Siis unissaan muksasi.
Hyi miksi kerroit tän???

Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani :(

Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arka:)
Toi tosiaan nukkuu toi toinen muksu mun viekussa... Ehkä mun pitää heittää se omaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi :) Kiitos sitten kuitenkin vinkistä ;)
Ihan taatusti sulla menee kaikki hyvin tikkien kanssa ja niiden laittohan ei kuitenkaan satu
=)
Juu en laittoa pelkääkään, vaan sitä että ne repeää auki... Ihan luomi poistetaan ja siihen tuleekin varmaan huikeat kaksi tikkiä :D On vaan mun elämän ekat tikit. Tai no hampaissa joskus ollut...
 
tuntuu pahalta ku lukee joitain juttuja täällä.. siis liittyen miehiin. Elämä ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista, mut miksei pieni ihmismieli tajua suojautua ja ennaltaehkäistä pahaa oloaan? Miks ihmisten on pakko muuttua esim. parisuhteiden aikana? Miks useimmat miehet ei oo naistensa tukena ku ne on vaikkapa raskaana tai muuten vaan huono olla? Ja miks ne naiset ei osaa arvostaa omaa miestänsä jos sattuukin löytämään sellasen kumppanin kuka oikeesti haluaa pitää perheestään huolen tekemällä töitä ja elättämällä ja ottamalla perheensä tosissaan huomioon. Näköjään poikkesin aika lailla aiheesta:D mut miks ihmisten tarvii olla tyhmiä ja vahingoittaa toisiaan, lyömällä tai henkisesti...jne.. Itselläni (luojan kiitos) sellainen mies joka arvostaa mua naisena ja minä häntä miehenä ja tulevana lapseni isänä.
 
oksettava olet
täällä sä olet niin helvekon tekopyhänä ja MUKA-EMPAATTISENA ja HETI perään kaivat jonkun ikivanhan ketjun ja jutun saadaksesi toiselle henkilölle pahan mielen.
Sä taidat haluta aina muille pahaa oloa jos itsellä vähänkin on.
 
oks
Alkuperäinen kirjoittaja oksettava olet:
täällä sä olet niin helvekon tekopyhänä ja MUKA-EMPAATTISENA ja HETI perään kaivat jonkun ikivanhan ketjun ja jutun saadaksesi toiselle henkilölle pahan mielen.
Sä taidat haluta aina muille pahaa oloa jos itsellä vähänkin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oksettava olet:
täällä sä olet niin helvekon tekopyhänä ja MUKA-EMPAATTISENA ja HETI perään kaivat jonkun ikivanhan ketjun ja jutun saadaksesi toiselle henkilölle pahan mielen.
Sä taidat haluta aina muille pahaa oloa jos itsellä vähänkin on.
Oletko sä sirkkiksen ratsujoukoissa myös :hug:
 
vieras
tänään, kun riideltiin miehen kanssa. lähinnä väsymyksen takia tulee riitaa ja miehellä on se ärsyttävä tapa, että menee sit henkilökohtaisuuksiin ja sanoo tosi pahasti, kun tarpeeksi suuttuu.

uhmaikäinen ja muutaman kk ikäinen vauva pistää välit kireälle..sovittua kyllä aina saadaan , mutta osaapa toi mut halutessaan itkemäänkin laittaa. :(
 

Yhteistyössä