Milloin olette jääneet sairaslomalle?

  • Viestiketjun aloittaja Sairasloma tarpeen
  • Ensimmäinen viesti
Sairasloma tarpeen
Eli kaksosten odottajilta olisin kysynyt kuinka aikaisessa vaiheessa olette jääneet töistä pois? Itse työskentelen varastossa jossa työkuvaani kuuluu painavien laatikoiden ym. nostoja päivittäin. Olen nyt viikolla 15 ja nostelu alkaa olla jo työlästä. En usko että työnantaja pystyisi mulle antamaan jotain "helpompia" työtehtäviä...

Kertokaa mitä oireita teillä on ollut ja mikä on ollut työkuvanne?
 
Töissä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:57 Sairasloma tarpeen kirjoitti:
Eli kaksosten odottajilta olisin kysynyt kuinka aikaisessa vaiheessa olette jääneet töistä pois? Itse työskentelen varastossa jossa työkuvaani kuuluu painavien laatikoiden ym. nostoja päivittäin. Olen nyt viikolla 15 ja nostelu alkaa olla jo työlästä. En usko että työnantaja pystyisi mulle antamaan jotain "helpompia" työtehtäviä...

Kertokaa mitä oireita teillä on ollut ja mikä on ollut työkuvanne?
eli minä en ollut päivääkään sairaslomalla. Olin vaan niin hyvässä kunnossa äitiysloman alkuun asti, tosin työni on kevyttä istumatyötä joten en rasittumaan päässyt. Vauvatkin syntyivät täysiaikaisina viikolla 38.
Mutta jos vähänkään siltä tuntuu että ette jaksa niin pyytäkään ihmeessä lomaa, sitä minullekin tarjottiin ihan sillä perusteella että odotan kaksosia mutta en vaan olisi saanut aikaa kulumaan yksin kotona.
 
Minäkin olin varastossa töissä aluksi ja siellä myös laatikoiden ym. nostoa ja pääsin helpompaan työhön mutta mulla oli pahoinvointia ja olinkin sitä varten jo melkein alusta asti sairaslomalla ja välillä kävin koittamassa miten töissä sujuu mut en vaan pystynyt olemaan kun oksennutti aina... :wave:
 
Kokki ja saikulle rv24. Yleisen käytännön mukaan. Olisin varmaan jaksanut vielä olla hetken töissäkin, mutta lääkärin määräys. Jos vähääkään tuntuu pahalle työnteko niin lääkäriin mars ja saikulle!
 
Mä olin hoitotyössä, vanhuksia hoidin. Ja olin loppuunasti töissä. Työkaverit hoitivat nostot loppuvaiheessa ja muutenkin katsoivat perään mitä tein :D Yövuoroista ja kylvetyksistä sain lääkärin todistuksen että niitä ei tarvinnu tehdä.
 

Yhteistyössä