Milloin olet voittanut arvonnassa jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mä olen voittanut joskus 15vuotta sitten lahjakorin yhden pienen kaupan arvonnassa, sen jälkeen en mitään. :snotty: Mutta meidän keskimmäinen voitti perjantaina citymarketin arvonnassa pussilakanapakkauksen. :D

Hyvä että jollain on meidänkin perheessä tuuria.. :D

Minä täytin lapun esikoisen nimellä ja hän voitti hienon Roboreptilen (tjtn), siis semmoinen kalliimmanpuoleinen robottilisko. Tuolla odottelee hyllyllä että jätkä vähän kasvaa.

Oon itse omalla nimelläni joskus voittanu mm.ristipistoin tehdyn (helvetin ruman) taulun sekä Fazerin pyyhkeen joka oli sillee siististi käärmeenmuotoisesti viännetty.

Joskus lapsena voitin parit kerrat. Kerran kännykän, kerran sellasen ison Aku Ankan kirjan. Kerran muistaakseni jotain karkkia... Ainakin mulla on semmonen mielikuva :D Nää kaikki siis ala-asteikäisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
Mä voitin ajokortin. Tai siis ilmaisen autokouluopetuksen, ajotunnit ja teorian. Mukava sanoa, että olen saanut ajokortin arpajaisista :D , jos joku äimistelee ajotaitoja :D

Oho, missä tämmösiä voi voittaa? Se on ollut aika hyvän hintainen voitto :)

Joskus jouluarvonnassa voitin kasan piparimuotteja,kampoja on tullut jonkin moinen läjä vuoisen saatossa..Joskus kauan aikaa sitten..
Nykyään ei tuo onni potki oikeen missään,ei edes arvonnoissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
Mä voitin ajokortin. Tai siis ilmaisen autokouluopetuksen, ajotunnit ja teorian. Mukava sanoa, että olen saanut ajokortin arpajaisista :D , jos joku äimistelee ajotaitoja :D

Oho, missä tämmösiä voi voittaa? Se on ollut aika hyvän hintainen voitto :)

Täällä Oulussa yks autokoulu arpoo kaks kertaa vuodessa tuon palkinnon ja mulla sitten lykästi kerrankin. Ja oli vielä semmoinen tilanne, että sen kortin hankinta olis ollut väistämättä edessä, rahat vaan puuttui. Tästä kyllä nyt tutut tunnisti, jos sattuvat palstaileen ;) Olihan tuolla arvoa jotain 1250?, että ihan kivan hintainen palkinto. Ja kun palkinto on ikuinen, tai ikuinen ja ikuinen, mutta kuitenkin :)

En varmaan ikinä...mutta mummi oli ostanut arvan meidän 1v7kk puolesta ja voitti t-paidan - joka sattui olemaan mulle sopiva :D Eli tavallaan "voitin", vaikka paita onkin tietysti vaan lainassa kunnes meidän pimu kasvaa siihen sopivaksi... :whistle:

Yhteistyössä