Milloin olet viimeksi muuttanut?

23.12.2004. Kyllä mulla olis muuttohaluja taas, vaan taitaa tää talo olla meidän koti vielä pitkään, kun on rakennettu tää kuitenkin kodiksi meille. Tosin tykkään talosta, tykkään paikasta missä asutaan, tykkään lähes kaikista naapureista ja niin edelleen, mutta se itse muuttaminen ja uusien ympyröiden saaminen vaan houkuttaa silti..olis ihana taas tehdä muuttoa.
 
Non compos mentis
Kesäkuussa 2009, sitä edeltävän kerran tammikuussa 2008 ja sitä ennen elokuussa 2004, sitä ennen toukokuussa 2003, sitä ennen maaliskuussa 2002, sitä ennen elokuussa 2001... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kesäkuussa 2009, sitä edeltävän kerran tammikuussa 2008 ja sitä ennen elokuussa 2004, sitä ennen toukokuussa 2003, sitä ennen maaliskuussa 2002, sitä ennen elokuussa 2001... :xmas:
Me olemme ihan liikaa pesiytyneet tähän nykyiseen paikkaan, alkaisi olla aika vähän vaihtaa maisemaa :)
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kesäkuussa 2009, sitä edeltävän kerran tammikuussa 2008 ja sitä ennen elokuussa 2004, sitä ennen toukokuussa 2003, sitä ennen maaliskuussa 2002, sitä ennen elokuussa 2001... :xmas:
Me olemme ihan liikaa pesiytyneet tähän nykyiseen paikkaan, alkaisi olla aika vähän vaihtaa maisemaa :)
Mulla on tuossa tuo tyypillinen pääkaupunkilaistuminen ollut käynnissä, kun on vaihtanut parempaan kämppään aina sellaisen saadessaan. Mun enkat on 9 vuotta samassa talossa, mutta varmaan yli 20 muuttoa elämäni aikana kokenut ja realistisesti ajatellen niitä vielä tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mulla on tuossa tuo tyypillinen pääkaupunkilaistuminen ollut käynnissä, kun on vaihtanut parempaan kämppään aina sellaisen saadessaan. Mun enkat on 9 vuotta samassa talossa, mutta varmaan yli 20 muuttoa elämäni aikana kokenut ja realistisesti ajatellen niitä vielä tulossa.
Meillä varmaan on edessä kaksi porrasta, eka on talosta luopuminen ja kaupunkiasunnon hankkiminen (ensin lapsien käyttöön ) ja sitten tukikohdaksi ja kirjoille ja samaan aikaan järvenrantamökin hankkiminen. Kun eläkeikä koittaa mahdollisimman pian, irtautuminen kaikesta täällä ja lähteminen vaeltelemaan. :)
 
@isha
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kesäkuussa 2009, sitä edeltävän kerran tammikuussa 2008 ja sitä ennen elokuussa 2004, sitä ennen toukokuussa 2003, sitä ennen maaliskuussa 2002, sitä ennen elokuussa 2001... :xmas:
Me olemme ihan liikaa pesiytyneet tähän nykyiseen paikkaan, alkaisi olla aika vähän vaihtaa maisemaa :)
Mulla on tuossa tuo tyypillinen pääkaupunkilaistuminen ollut käynnissä, kun on vaihtanut parempaan kämppään aina sellaisen saadessaan. Mun enkat on 9 vuotta samassa talossa, mutta varmaan yli 20 muuttoa elämäni aikana kokenut ja realistisesti ajatellen niitä vielä tulossa.
Heinäkuussa 2008, sitä ennen huhtikuussa 2007 ja sitä ennen tammikuussa 2006 jne. Taitaa vaivata sama pääkaupunkilaistuminen... Ja seuraava kämppä jo tiedossa! Muutto marraskuussa 2009! Se on kyllä sit sen verran täydellinen, et toivottavasti siellä pysytään (niin taisin kyllä sanoa viimeksikin...) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Viime kesakuussa Singaporesta Suomeen.
Teille ei sitten tullut nyt muuttoa syksyksi? :) Vai tuleeko vielä?
Taidan ottaa aikalisan, etta vanhimmainen saa tutkintonsa paatokseen ja on valmis lahtemaan opiskelemaan muualle. En vaan voi jattaa likkaa tanne yksikseen, on liian suuri vastuu nuorelle likalle. Mutta toisaalta vuoden kuluttua lahtee kumminkin .
 

Yhteistyössä