Mäkin katsoin niitä viime yönä.Eilen yöllä kun katselin youtubesta kuolleille vauvoille tehtyjä muistovideoita. Onnistun aina valkkaamaan mukavat aiheet ennen nukkumaan menoa, selkeästi
minulla oli täysin sama homma ja sitten katsoin siitä aborttiketjun linkistä niitä abortoituja vauvojen (palasien) kuvia ja luin niitä juttuja :sEilen yöllä kun katselin youtubesta kuolleille vauvoille tehtyjä muistovideoita. Onnistun aina valkkaamaan mukavat aiheet ennen nukkumaan menoa, selkeästi
Miksi sä katselit niitä?Eilen yöllä kun katselin youtubesta kuolleille vauvoille tehtyjä muistovideoita. Onnistun aina valkkaamaan mukavat aiheet ennen nukkumaan menoa, selkeästi
eikun soot raksuuntunut !Mä olen aivan omituisen itkuherkkä nykyään. Oon itkeny tän vuoden aikana varmaan enemmän kuin muina vuosina yhteensä sitten lapsuusiän. Musta taitaa tulla iän myötä ihan herkkis.
Mä oon itkeny jopa Salkkareiden aikana. :O En mä tajua enää, mitä tää on. En mä ennen oo kovin herkästi itkeny enkä usein.eikun soot raksuuntunut !
oho pyyhkäsin edellisestä lainaukset pois mutta just tota aborttijuttua tarkotin
Ne abortoitiin korkeilla viikoilla imemällä aivot ulos samalla kun muut hurrasivat vieressäMihin se siis liittyi? En ole nähnyt ko. ketjua. Eli minkäikäisistä sikiöistä oli kyse ja tehtiinkö niille siis joitain lääketieteellisiä kokeita?
Mikä on korkeat viikot? Miksi ne abortoitiin? Miksi muut hurrasivat?Ne abortoitiin korkeilla viikoilla imemällä aivot ulos samalla kun muut hurrasivat vieressä
Joo oon niitäkin katsellut ja on silloinkin itku tullut eikä uni varsinaisesti maistunut :/ Julma on maailma.. Varsinkin se video, jossa kerrottiin miten usassa vauvan aivot imettiin pihalle oli kaikkein oksettavin, ne lääkäreiden hurraukset yms