Milloin olet viimeksi itkenyt?

  • Viestiketjun aloittaja itkijä
  • Ensimmäinen viesti
"kyynel"
Itken melkein joka päivä. Esim. monet ohjelmat itkettää. Takuuvarmoja itkemisohjelmia ovat esim. Rakkaita etsimässä ja pieni talo preerialla. Tänään tuli vain tippa silmään, kun katsoin elokuvan Perhe on paras.
 
"hmm"
mä kans eilen erehdyin katsomaan sitä linkkiä missä oli abortoituja sikiöitä.taivas kun tuli niin paha mieli eikä vollotuksesta meinannut tulla loppua. nykyään kyllä pillitän heti jos silmään sattuu lööppi,jossa vauvalle/lapselle tehty pahaa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
[QUOTE="vieras";25201563]minulla oli täysin sama homma ja sitten katsoin siitä aborttiketjun linkistä niitä abortoituja vauvojen (palasien) kuvia ja luin niitä juttuja :s[/QUOTE]

Joo oon niitäkin katsellut ja on silloinkin itku tullut eikä uni varsinaisesti maistunut :/ Julma on maailma.. Varsinkin se video, jossa kerrottiin miten usassa vauvan aivot imettiin pihalle oli kaikkein oksettavin, ne lääkäreiden hurraukset yms :(
 
[QUOTE="vieras";25201567]Miksi sä katselit niitä?[/QUOTE]

Hyvä kysymys, jostain linkistä päädyin youtubeen ja siinä oli useita videoita sitten listassa ja jotenkin päädyin sitten niitä katselemaan. Uskomattoman surullisia ne olivat, vieläkin kuvat kummittelevat mielessä.. Ehkä siinä jotenkin kuvastuu ajatusta, jos oman lapsensa menettäisi, en tiedä. En vain voinut olla katselematta.
 
[QUOTE="vieras";25201627]oho pyyhkäsin edellisestä lainaukset pois mutta just tota aborttijuttua tarkotin :([/QUOTE]

Mihin se siis liittyi? En ole nähnyt ko. ketjua. Eli minkäikäisistä sikiöistä oli kyse ja tehtiinkö niille siis joitain lääketieteellisiä kokeita?
 
vier
Itkin ehkä toissa kesänä. En ole itkuherkkä mutta silloin jostain syystä tuli kyyneleet kun katsoin Teho-osasto -uusintoja ja se yks lääkäri kuoli.

Itkin ja nauroin yhtäaikaa, se oli niin koominen tilanne kun en yleensä itke juuri koskaan tai ainakaan tv-ohjelmille :D
 

Yhteistyössä