Oisko helmikuussa?
Kilppis 28.06.2008 #27 Hmm.. Aika paha. Oisko ollut viimeksi joskus maalis-huhtikuussa. Eli aikaa on. Enkä silloinkaan mitään perskännejä vaan muutaman sidukan vaan.
Hmm.. Aika paha. Oisko ollut viimeksi joskus maalis-huhtikuussa. Eli aikaa on. Enkä silloinkaan mitään perskännejä vaan muutaman sidukan vaan.
IhanaValo 28.06.2008 #31 Taisin pari iltaa sitten juoda yhden lonkun...sitä ennen varmaan päälle vuos sitten.
Terveisiä maalta 28.06.2008 #32 Jaa kun muistas... olisko joskus 1,5 vuotta sitten... ennen raskautta jokatapauksessa. Edellisestä humalasta onkin sit jo yli neljä vuotta aikaa =)
Jaa kun muistas... olisko joskus 1,5 vuotta sitten... ennen raskautta jokatapauksessa. Edellisestä humalasta onkin sit jo yli neljä vuotta aikaa =)
Hattara-Auroora 28.06.2008 #34 2vkoa sitten. onneksi olkoon savanna olet vissiinkin lopettanut juomisen
umbrella- 28.06.2008 #42 Eilen join yhden lasin viiniä miehen kanssa lasten mentyä nukkumaan, kun herkuteltiin juustopöydän ääressä
Eilen join yhden lasin viiniä miehen kanssa lasten mentyä nukkumaan, kun herkuteltiin juustopöydän ääressä
vieras 28.06.2008 #44 Eksä Savanna juonut siellä tanssimassa ollessasi, ja etkö käynyt vielä tammikuussa? Vai pettääkö mun tiimarivihko. Ite join juhannuksena yhden.
Eksä Savanna juonut siellä tanssimassa ollessasi, ja etkö käynyt vielä tammikuussa? Vai pettääkö mun tiimarivihko. Ite join juhannuksena yhden.
nättitähti 28.06.2008 #45 ennen tätä raskautta ja nyt oon jo ihan lopussa,että varmaan 10kk sitten. ja luultavasti kuluu aikaa viä paljon ennenkun otan alkomahoolia.
ennen tätä raskautta ja nyt oon jo ihan lopussa,että varmaan 10kk sitten. ja luultavasti kuluu aikaa viä paljon ennenkun otan alkomahoolia.
Raidallinen tiikeri 28.06.2008 #50 Marraskuun lopussa -07 ja joulukuussa pärähti plussa testiin :heart: