Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:on saanut kerran maistaa.nyt poika siis reilu 1v7kk. olen kieltänyt päiväkodissakin koska siellä ei ruuan jälkeen harjata hampaita tai anneta purkkaa ja tää hampaiden harjaaminen ei ole niin helppoa kotonakaan.
myöskään muita herrkuja ei saa(keksejä,pullaa jne) jos jotain välipalaa niin leipää,hedelmiä, porkkanaa..marjoja.. jugurrtia olen joskus antanut ja viiliä.
Joo tämäkin kyllä onnistui meilläkin kun oli vain tuo esikoinen. Mutta teepä se nyt niin nelonen tanssii ripaskaa innostuksissaan, on meinaan 1v8kk. Ei ne hampaat tipu suusta yhdestä jäätelöstä jos kerran unohtuu pestä tai syödä purkkaa päälle, kyllä siihen tarvii vähä suurempia mokia.
Kun nyt kyse ei ole ollenkaan pesemisistä tai purkasta, vaan karies bakteerista
No tässä olikin kyse siitä minkä ikäinen on saanu sitä jäätelöä, tuskin se karies on purkitettu jäätelöksi jonka saa kaikki syödessään sitä :headwall: Alkuperäinen tässä kirjoitti ettei anna herkkuja koska hammashygienista ei huolehdita syönnin päälle, mun käsittääkseni ei kirjottanu karieksesta mitään? Sehän ei lähde pois enää vaikka menisit heti päälle pesemään hampaat.